Meşhur Bolu Gözlemecisi Tabaklar, İzzet Baysal Cd. no 76/a, 14100 merkez/Bolu

yalçın karaman
19.10.2023
Meşhur Bolu Gözlemecisi
Kurban bayramının 2. Günü geldik neredeyse full dü. Sipariş vermek için 5 dakika siparişin gelmesi içinde 35 dakika bekledik. Lezzet iyiydi biraz tuzsuzdu ama olsun. Servis daha hızlı olabilir. Ayrıca fiyatlar biraz pahalı geldi. 2 gözleme (patlıcan ve ıspanaklı) 2 kutu içeçek 290 TL. Ufak bir şehirdeki yerel bir işletmeye göre fiyatlar biraz daha makul olabilir.
Nilay Mutlu
17.09.2023
Meşhur Bolu Gözlemecisi
İlk kez yedik ve çok beğendik yöresel kaşar patlican kıymalı mutlaka deneyin çalışanlar ilgili güler yüzlü temiz bir mekan fiyatları normal İstanbul a göre çok uygun
Kübra Nur Duran Nilüfer
27.08.2023
Meşhur Bolu Gözlemecisi
Yol molasında, gece yarısında gelmemize ve mutfak ekibinin paydos etmesine rağmen bizi geri çevirmeyip, güler yüzüyle mantı hazırlayan beyefendiyle anacağımız mekan. Sözümüzü tutup bir başka yolculukta yine geldik, iyi ki geldik! Gece yarısı mantısı, karışık yoğurtlu gözlemesi ve Türk kahvesiyle şahane bir mola durağı.
Murat Deveci
23.08.2023
Meşhur Bolu Gözlemecisi
Sipariş verdikten sonra epey bekletildik, nerede kaldığını sorduğumuzda unuttuklarını farkettik. Tekrar sipariş aldılar ama unuttuklarını söylemediler, çalışanlar umursamadı bile. Kalabalık sebebiyle yoğunluk olabilir, unutmuş olabilirsiniz ama bilgi verin biz de başka şehirden geliyoruz 1 saat bekleyemeyiz. O can sıkıntısıyla ne yediğimizi de anlamadık, tat olarak kötü diyemem ama iç malzemesi çok azdı, meze niyetine yedik. Bolu'ya tekrar gelsem tercih edeceğimi sanmıyorum.
burcu güven
09.08.2023
Meşhur Bolu Gözlemecisi
Bayram tatili nedeniyle Bolu'ya gezmeye geldik. Bolu'nun yoğurtlu gözlemesinin meshur olduğunu öğrendik. Çarşıda dolaşırken google yorumlarından bakarak buraya girmeye karar verdik. Personelin karşılaması ve ilgisi oldukça başarılıydı. Bize tavsiye ettikleri patlıcan, kıyma, patatesli olan yöresel yoğurtlu gözlemeye bayıldık. İşletme sahibinden Bolu da gezilebilecek yerler hakkında bilgi aldık. Önerileri çok işimize yaradı. Ayrıca gözleme sonrası çayla birlikte yediğimiz tahinli çikolatalı katmer de cok güzeldi. Bütün çalışanların ilgisine, emeğine güler yüzü için teşekkür ederim.
Göksu Özer
Meşhur Bolu Gözlemecisi
İlk defa Bolu’ya geldik be ilk durağımız oldu Mantı ve yoğurtlu gözleme yedik gerçekten çok doyurucu ve lezzetliydi, ilgi alaka son raddeydi ve bizi çok güzel yönlendirdiler. Nezih aynı zamanda aile ortamıyla birlikte çok hoş ve rahat bir mekan kesinlikle yufka açan teyzelerin yanı başında oturup onları izlemelisiniz ☺️☺️
Fatih Bayırlı
Meşhur Bolu Gözlemecisi
Gözlemeleri farklı ve lezzetli, ikramı bol, misafirperver ve özellikle Mehtap kardeşimizin ilgisi samimiyeti ile keyifli bşr yemek yedik teşekkürler
adil kerim porsuk
Meşhur Bolu Gözlemecisi
İşletmeci Esra Hanım gerek ilgisiyle gerek ise el lezzetleri ile bizi çok güzel ağırladı. Bolu'da meşhur bir gözleme var diyerek geldiğimiz bu mekanda sadece bir gozleme değil, gözleme, mantı ve tatlıları ile mutfakta inovasyonu ve füzyonu tamamlamışlar. Bayılmak kelimesini gerçekten söylemek zorundayım. Bayıldım. Çok teşekkür ederiz. Böyle işletmelerin kaldığını görmek bizlere umut veriyor.
Erhan Kabataş
09.07.2023
Meşhur Bolu Gözlemecisi
İlk defa geldim dekor harika hanımlar gayet temiz ve titiz yöresel gozleme ve yayık ayran içtik paranızın son kuruşuna kadar hakkını alıyorsunuz pişman olmazsinız Mehtap hanım var servis yapıyor çok güler yüzlü ve ilgililer