Tura Turizm İnönü, Cumhuriyet Cd. 109/A, 34373 Elmadağ/Şişli/İstanbul

İrem S.
23.10.2023
Tura Turizm
Kasım ayında Benelux- Paris turu aldık. Uygun fiyatlı bir tur. İki hafta kala arayıp tur ertelendi dediler. Yeterli insan bulamamışlar. Tura üç dört gün kala ise Atlas iflas sebebiyle tüm uçuşları iptal etti. Arayıp bilgi almaya çalıştım, telefondaki hanım yok öyle bir şey deyip aptal yerine koymaya çalıştı. Sonra satışçım ile konuştum Pegasus alırlar sorun olmaz dedi. Tura bir gün kalaya kadar soru işaretiydi çünkü uçak ve otel bilgilerini vermiyorlar. Bir gün kala çok şükür aradılar. Pegasus almışlar son dakika. En ucuz Stuttgart’a bulmuşlar. Amsterdam’a gitmek için 9,10 saat otobüsteydik tüm gün. Beklentimi 0’a düşürüp tatilimi yaparken tur rehberinin ne kadar iyi olduğunu gördüm. Gerçekten bilgili, yardımsever, ne dediğini bilen biri. Beklentiyi bu kadar düşürmüşken çok şaşırdım bu kadar iyi bir rehber görmeye. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum. Turla ilgili diğer bir durum ise bir iki yerde sizi tura katılmaya zorluyorlar yoksa gaz istasyonunda bırakmak zorundaymış rehber. Biraz da şansızlik oldu çünkü biz Paris’teyken protestolar vardı ve metrolar kapalıydı. Otel uzak olduğu için turdakiler otobüse bizi merkeze bırakıp bırakamayacağını sordular. Kişi başı 10 euro istemişler sanırım bunun üzerine herkes kendi bildiği şekilde gezdi, otelden ayrılamayanlar olmuş. Sonuca gelecek olursak garip bir şekilde aksiliklere rağmen memnun kaldım. Beklentiyi yüksek tutmazsanız, ertelenme gibi bir durum olduğunda tarihleri esnetebilecekseniz şans verilebilir. Bunu dememin sebebi ise tur rehberi Cengiz Aslan Bey’dir. Kendilerinin turuysa tavsiye ederim. Son bilgi turda 40 kişiydik. İyi tatiller.
ayten ılıksu
23.09.2023
Tura Turizm
Tura Turizm ödedigim İtalya turu ne zaman gerçekleşecek veya geri ödeme yapacak sın 4 yıl oldu paramız eridi gitti bu firmaya yakışmayan durumlar yaşıyorum
Dilek Hekimoglu
14.09.2023
Tura Turizm
2019 senesi için planlanan Fas turu için yaptığım ödemeyi tür gerçekleşmediği halde ve geri ödeme yapılacağı da belirtildiği hâlde artık kimseye ulaşamıyorum. Ne yazık tüm bunu yaşayanlara iptal etmedik iade almadım diye mağdur olduk.Lutfen en kısa zamanda bunları düzeltin Tura Turizm yetkilieri.
Seher ELDEM
06.09.2023
Tura Turizm
Bir yıldız bile haketmiyor. İptal ettiği turların iadesini yapmıyor.İki yıldır bekliyorum.Hakkımı aramak için heryere başvurdum. Sonuç yok. Şimdi #CİMER den haber bekliyorum. Turizm bakanlığı yanıt vermiyor. Yüzlerce mağdur var.
ertaç Sivri
05.09.2023
Tura Turizm
2000 yılında almış olduğum curise gemi turunun iadesini halen alamıyorum verecekler mi acaba niyetleri olsaydı yüzlerce kez mail atmama rağmen ve cep telden aramama vede whatsapp dan her gün aradığım halde Kims e cevap vermiyor ben kıbrısta yaşıyorum durum böyle halen tura turizm yetkilikerinin bana döneceklerini bekliyorum iş ciddiyetlerinin olmadığını görüyorum
GÜVEN GÖKTAŞ
02.08.2023
Tura Turizm
Dolandırıldık. Pandemi nedeni ile iptal edilen seyahatimizin parasını 3 yıldır ödemiyorlar ve Tüketici mahkemesinde kazanmamıza rağmen muhatap bulamıyoruz.
Senan YILDIZ
30.07.2023
Tura Turizm
Pandemi nedeniyle gidilemeyen Baltık ulkelwri turunun ücretinin iyadesi için müracaat ettik yıllardır bekliyoruz tüm görüşmeler sonuçsuz kaldi
Turhan Tunalı
Tura Turizm
İade edilmeyen paraların üstüne yattılar.Temas etmek imkansız.Adli takip yaptıranlar adres de boş ofis bulmuşlar.Ben neyse 24000. 30000 tl den fazla kaybı olanlar var.Çalışanın ifadesine göre en az 24000 müşterini parasından söz ediliyor.Amerikada şirket kurup oradan buraya tur satıyorlarmış.Bir çiflik bank rezaleti daha.
zehra basmaz
Tura Turizm
31 ay önce ödediğimiz tur parası iade edilmedi Elmadağ'da ki bürolarına gittim haziran ayı itibari ile ödeyeceğiz dediler yine sözlerini tutmadılar.
gözde cankur
18.07.2023
Tura Turizm
tura tur neden kimseye dönüş yapmıyor ?Bütün tur acentaları tur satmaya başlamışken bizler neden bilgilendirilmiyoruz. Ne mail adresleri ne telefonları nede internet sitelerine ulaşamıyoruz. Bize artık bişey densin! 6 kişi tur satın almıştık. Eğer hala dönüş yapılmaz ise dava açacağız !