mrJADE Lounge Ankara Beştepe, 31. Sk. No:11, 06550 Yenimahalle/Ankara

Gezme Sanatı
04.10.2023
mrJADE Lounge Ankara
Yeni açılmış.Çok güzel ve şık bir mekan.Dekorasyonu özenli.Porçini mantarlı tavuk,cafe de Paris soslu tavuk ve vejeteryan pizza aldık.Oldukça lezzetliydi ve sunum güzeldi.Garsonumuz Özlem hanım çok ilgiliydi.İçecek olarak Reyhanlı bir kokteyl ve limonlu bir kokteyl aldık.Onlar da çok başarılıydı.Tatlı olarak Tiramisu aldık.Güzeldi.Gerek sunum gerekse dekorasyon oldukça iyi.Kesinlikle tavsiye ediyorum.Külliye’nin tam karşısında.
Gizem Oktay
01.10.2023
mrJADE Lounge Ankara
Ortam ambians cok guzeldiCalisan arkadaslar cok ilgili ve guler yüzlu..Biz parmesan tekerinde parmesani denemek icin gittik, arkadaslar sagolsun cok guzel sunum yaptilar.. Ama soyle bir durum vardi ki parmesani sicak olmadigi ve erimedigi icin sanirim makarnaya entegre olmamisti ve makarnayin da sogutmustu. Yani kremali makarna yedik sadece, parmesan tadi gelmiyordu... Belki daha fazla yapıyor olsalar parmesan daha sicak kalabilirdi bilmiyorum ama biz bu anlamda umdugumuzu bulamadik.. Sinitsel fena değildi.. Creme brulee'yi denedik, onun da cok mutlu ettiğini söyleyemeyeceğim..
pınar yavuz
22.09.2023
mrJADE Lounge Ankara
kahvaltından memnun kaldım. servis, ortam ve fiyat açısından ulaşılabilirlik konusunda tatmin edici. kahvaltıda uğrak mekandır artık. bu sayılanlar için herhangi bir olumsuzluk olmadığı sürece.
Melisa Özkan
16.09.2023
mrJADE Lounge Ankara
Sürpriz ile ilk kez geldiğim mekan:) harika bir yer. Öncelikle Öznur ablanın ilgisine, güler yüzlülüğüne ve bizimle ilgilenmesine burdan tekrar çoook teşekkür ederim♥️ gitmek isteyen kafasında soru işareti olan herkes gönül rahatlığıyla gidebilir:) sonsuz tavsiye ediyorum her şey için teşekkür ederim
Nihan Uyar
07.08.2023
mrJADE Lounge Ankara
Atmosferine bayıldım aşırı güzel sakin ve rahat masaların birbirine olan uzaklığı ve mekanın genişliği çok güzel biz kalabalık bir grup hâline gittik ve çok güzel ağırladık. Fiyat konusunda kahvaltı olarak ve verdiği hizmeti göz önün de bunundurunca fiyatı normal fakat fiyata %10 hizmet bedeli ekleniyor bu önceden bilerek gitmenizi tavsiye ederim
Temmuz Can Gezer
01.08.2023
mrJADE Lounge Ankara
Ankara’da şu zamana kadar yediğim en iyi f/p kahvaltı. İki kişi serpme 285 tl. Buna ek olarak yüzde on servis ücreti alıyorlar. Mekan tertemiz, çalışanlar bu profile uygun seçilmiş. Kahvaltı hariç her şey maalesef pahalı. Daha çok lezzet deneyip yorum yapmak isterdik ama zor :)
Buğra AKYÜREK
28.07.2023
mrJADE Lounge Ankara
Kahvaltıdaki ürünler çok kaliteli ve lezzetli. Çeşitlilik açısından da oldukça zengin. Mekanın ambiansı ise son derece başarılı. Umarım bu çizgisini devam ettirir.
Bilge Canan
mrJADE Lounge Ankara
Daha önce iki kez kahvaltısına gittim. Mekanın dekorasyonu zaten çok güzel, çalışanlar oldukça ilgili ve hızlı. İlk kez öğlen yemeği için denemek istedim. Öğlen %50 kampanyaları vardı. Sezar salata, portakallı bir alkolsüz kokteyl ve makarna yedik. Sezar salata hayatımda yediğim en güzel sezar salata olabilirdi. Diğer lezzetler de oldukça iyiydi. Keşke %50 kampanyası devam etse, mutlaka daha çok ziyaret ederim.
Elçin Aydaç
mrJADE Lounge Ankara
Dekorasyonundan yemek takımlarına,çatal bıçağına kadar uyum içinde, çay bardaklarında bile Mr.jade yazıyor.Serpme kahvaltı yaptık, sunumları ve lezzetleri çok beğendik. Kişi başına 140 TL fiyat, en kötü yerde bile yediğiniz 120tl lik kahvaltıya göre uygun geldi.Hizmet kalitesi de çok başarılı, çalışanlar çok kibar ve ilgili , teşekkürler