iskele köfte balık Gülbaharhatun, 61040 Trabzon Merkez/Trabzon

Melahat Ökten
03.10.2023
iskele köfte balık
Öncelikle merhaba buraya turla yolumuz düştü(düşmez olaydi)4 kişi bir mercimek çorbası ve bir köfteye 600 lira ödedik,şiparişlerimiz gelmedi,sürü gibi bir masaya sıraladılar bizi.yemedigimiz gelmeyen yemeğin parasını aldılar birde.siz siz olun turlada gelseniz girmeyin buraya, bir otobüs dolusu insan pişman ayrılıyoruz,hakkımız helal değildir (önemliyse onlar için tabiki) :(:(
Buse
24.09.2023
iskele köfte balık
Rasgele girdigimiz bir yerdi. Memnun kalarak ayrıldık. Yemekler harikaydi. Levrek buğulama , mezgit tava ve izgara levrek aldik. Hepsinin tadi harikaydi biraz tuz eksiigi vardi o da sorun degil. Balik corbasi lezzetli kivami guzel ve agir degildi. Salatalari doyurucu ve porsiyonu boldu. Ikram edilen kaygana ve baklavayida cok begendik kaygana lezzetliydi son zamanlarin en iyisi oldu bizim için. Baklaca citir citirdi gevrekligi güzel tadinda hafif acımsılık vardi. Personelin ilgisi cok iyiydi ozellikle yasar beyin ilgisine hayran kaldik işletmeye tekrar gelmek için büyük sebeplerden. Tek sorun eger bir arap musteri varsa ilgi ona dogru yöneliyor ve siz arka planda kalabiliyorsunuz günümüz döviz kuru restoranda bulunan konumunuzuda etkiliyor tabi. Cocuklar icin oyun parki ve ilgili bir hanimefendi var. Otopark fazlasiyla yeterli ve genis 3 balik 1 salata (100 tl) 1 kola , buyuk su , 2 balik corbasi 830 tl verdik
Esin Çağla Yıldız
31.08.2023
iskele köfte balık
Fena değil diyebilirim kalabalık bir şekilde geldik Kastamonu ilinden otobüsle geldik kahvaltı yaptık ama hiç birşey hazır değildi yani kimse kolay ve rahatca yiyeceğini yemedi gittik, öğle yemeği için aynı şey diyemem köftesi salatası bulgur pilavı ve biberi ile tadındaydı. Dilerim bir dahakine geldiğimizde belki toplu olduğumuz için oldu ama bireysel geldiğinizde daha rahat çalışırlar diye düşünüyorum.
Ahmet Ötas
24.08.2023
iskele köfte balık
Küçük porsiyonlu ve yüksek fiyatlı yemekleri doyurucu değil. Akçaabat köfte fena değil yalnız servisi başarısız ve porsiyonu oldukçe küçük. Kuru fasülye istedik , bol salçalı ve oldukça tuzluydu yiyemedik geri gönderdik ( lütfedip parasını istemediler). Fındıklı baklavası iyi sayılırdı.
Muhammet Tuksal
14.08.2023
iskele köfte balık
Turla buraya geldik. Buraya gelene kadarki her şey güzeldi. Hizmet açısından çalışanlar güler yüzlü ve samimiydi fakat köfte ve fasulye çok kötüydü. Fasulye kötü salçalı, pişmemiş fasulyeli bir şey yedik. Köfteler lezzetli olacakken bütün yağı içine çektiği için ondan da memnun kalmadık. Bu yemeklere kişi başı 200₺ vermek de zorumuza gitti
Onur Cakmak
iskele köfte balık
Tur olarak katılım sağladık. İçerisi tamamen iftar çadırı gibiydi ve servis çok kötüydü. Özellik mekan sahibinin hal, hareket davranışları, sözde sempatikmiş gibi görünen tavırları hiç yakışmıyordu. Müşteriyi azarlar gibi konuşuyordu. Akçaabat köftesi evde yapılan kuru köfteden farksızdı. Sadece fındıklı küçük baklavaları lezzetliydi o da bu kadar kötü şeyin arasında kayboluyordu. Kaygana diye getirilen şey sabah kahvaltısındaki krep bile olamaz.
İlyas Acar
iskele köfte balık
Buyuk bir ekip olarak gittik ve tek kelimeyle hersey berbartti. Tum ekip tartismali cikti. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Kaziklanmak istemiyorsaniz hic ugramayin
Esra Tunç
iskele köfte balık
Turla beraber yolumuz buraya düştü yaklaşık 30-35 kişi yemek yedik. İşletme sahibi yada restoran müdürü olsa gerek kaba davranışlarından çok rahatsız olduk. Eşimle ikimiz 1 porsiyon söylemek istedik “servis yok tek kişilik diyerek” cevap aldık. Neden yokmuş dediğimizde yok ikili söylemeniz gerek dedi ters bir şekilde rencide edici tavırlar sergiledi. 2 kişi menü söylemek zorunda bırakıldık. Neyse söyledik fakat gelen köftenin tadı da adeta fiyaskoydu kimseye tavsiye etmem gidiceğiniz son yer burası olsun.. hizmet lezzet sıfır..