Marmaris Tatil Paketleri - Tatilmoni Turizm Siteler, Kemal Seyfettin Elgin Blv. NO:88/5, 48700 Marmaris/Muğla

Captcha |

+905522419493
Siteler, Kemal Seyfettin Elgin Blv. NO:88/5, 48700 Marmaris/Muğla

ismail Dongelli
21.10.2023
Marmaris Tatil Paketleri - Tatilmoni Turizm
Tatilmoni ile Marmaris aktiviteli tatil paketine katıldık. Sercan bey ve ekip arkadaşlarına sonsuz teşekkürler.
Ömer Şimşekle.
17.08.2023
Marmaris Tatil Paketleri - Tatilmoni Turizm
Ailecek katıldığımız 6 gece 7 günlük tatil paketinden muazzam keyif aldık bıgboss tekne turu çok eğlenceliydi teşekkür ederiz Tatilmoni
Erkut Mutlu
14.08.2023
Marmaris Tatil Paketleri - Tatilmoni Turizm
Geçen yaz katıldığım tatil paketinden çok keyif almıştım, bu yılda katılmak için sabırsızlanıyorum, otel ve ekip çok ilgili, tur planlamaları harika, tekrar görüşmek üzere sevgiler saygılar.
Katre Pınar KAYA
10.08.2023
Marmaris Tatil Paketleri - Tatilmoni Turizm
Aktivite şenliğiBiz iki kız arkadaş olarak 6 gece 7 gün konakladık ve otelimizden de sevgili çalışanlarından da çok memnun kaldık. Otel temiz, fiyatları makul, konumu çok iyi her yere yürüyerek gidebiliyorsunuz. Bizimle sürekli ilgilenen rehberimiz Rahmi Beye ve Sercan Beye sonsuz teşekkür ederiz. En kısa zamanda tekrar gelmek istediğimiz bir yer oldu. O kadar çok aktiviteye katıldık ki sıkılma ihtimalimiz bile olmadı hatta yorgun bile dönüyoruz denebilir :) siz de bu tecrübeyi burada yaşayabilirsiniz.
Esma Çay
02.08.2023
Marmaris Tatil Paketleri - Tatilmoni Turizm
İki arkadaş 5 gece 6 gün konakladık Moni hotelde. Çok samimilerdi. Sercan ve Rahmi Bey, Hatice ve Elif Hanım, Hidayet abimiz efsane insanlar. İki genç hanıma çok güzel ev sahipliği yaptılar. Ayrılmak çok zor oldu bizim için. Hele bir de içmelerin güneşinde çok kalıp ufak bir yanık geçirince onların desteği, iyi niyetiyle çabucak iyileştim sadece bunun için bile edeceğimiz teşekkürler yeterli olmayacaktır. Her şey güzeldi konumu gayet güzel her yere yürüyerek gidebildik. Marmaristeki tek adresimiz oldu. Tekrar görüşmek üzere.
Emre Aydin
Marmaris Tatil Paketleri - Tatilmoni Turizm
Uzun zamandır böyle güzel tatil yapmamıştım.bigboss tekne turu çok eğlenceliydi.arkadaslarima önerdim en kısa zamanda hep birlikte yine gelmeyi planlıyoruz. İlginiz ve alakaniz için çok teşekkürler.
Ahmet Nuri Köse
Marmaris Tatil Paketleri - Tatilmoni Turizm
Tatilmoni sayesinde, Çok güzel iki gün geçirdik Marmaris'te.. Güleryüzlü insanlar sınırsız ve ekonomik hizmet, doğa mavi ve yeşil.... Teşekkürler tatilmoni. Marmaris'e yolunuz düşerse kesinlikle tatilmoni ile iletişime geçin. Bir çok aktivite, uygun fiyatlarla.. Yani sabahtan akşama kadar yiyin için eğlenin 60 tl gibi komik bir rakam ödeyin.. Yani hayır işimi yapıyorlar dedim kendi kendime. Biz tekne turuna çıktık ilk gün, kesinlikle sizde çıkın. İkinci gün tüplü dalış turuna çıktık, kulaklarımız basınçtan dolayı biraz rahatsızladı bir kaç saatliğine ama kesinlikle bu deneyimi yaşamalısınız... Yani kısacası, sağda solda avare avare gezip dünyanın parasını harcamayın. Tatilmoni ile iletişime geçip az paraya çok eğlenin... Herkese teşekkür ederim