Kidrak Camping NAMASTE Uzunyurt, Kidrak Sokak No:8, 48300 Fethiye/Muğla

IRmak FATURA
22.09.2023
Kidrak Camping NAMASTE
Süper bir tatildi. Bütün ekip çok güler yüzlü ve çözüm odaklılar. Aşşağıdan umut diye seslenince 1 dk sonra yanındayız diyen bir ekip üyeleri var hakikaten de öyle oluyor. Tuvaletler, banyo ve mutfak alanı sürekli temizleniyor. En ufak konuda bile hemen hallediyorlar. Bizim tatil boyunca favori insanımız umut bey oldu . Be kadar teşekkür etsek az. Kabağın o pis ve rahatsız kamp alanlarının aksine çok düzenliler.
burhan KILIÇSOY
22.09.2023
Kidrak Camping NAMASTE
Farklı bir camp alanı sahibinden tavsiye üzerine geldim. Daha sakin daha orman içinde daha çok camping alanı etkisi yarattı diye bilirim. Mekan sahibi cenk bey bardaki abimiz Leo bey genel olarak ilgilenen umut bey ve sevval hanıma çok çok teşekkürler. Kızım ve eşimle gittim kampta alanımızda tut ilgileri ve yardımcı olmaları ufacik sıkıntıyı çözmek için tüm ekibin anında hızlı bir şekilde müdahale edişi ve çözüm odaklı olması. Camp alanına gelen rahatsız edici sorunlu kişileri egale etmeleri. Alana gelirsek girişte ortak olarak düzlükte mutfak kısmı var etrafına çadır kurabiliyorsunuz genelde en yoğun yer burası için diye biliriz tanışmak kaynasmak hızlı olabilen bir alan hemen 17-18 adım sonra patika küçük bir yolla wc ve banyoya çıkıyorsunuz. Sürekli temizlik konusunda temizleyip ilgileniyorlar ben daha kötü bir görüntüye denk gelmedim. Wc kısmından yukari patika bir yolla akşam oturma bar kısmı dediğimiz alana çıkıyorsunuz sizi genelde Leo bey karşılıyor ve mekanda daha çok losh sakın müzikler eşliğinde alkol yudumluyabiliyorsunuz. Alanda sizi karşılayan küçük dostlarımızda oluyor çok sevimli bir alan camp yaptim demek istiyorsanız keyfini çıkarayım diyorsanız gelmeniz gerek. Normalde her alanda 2 gece kaldım burda 4 gündür keyfini sürüyoruz. Şehir merkezinde 10 dk arabayla
Oğuzhan Çobanoğlu
19.09.2023
Kidrak Camping NAMASTE
2 sene önce tesadüfen gittiğim bir kamp alanı. Cenk’in misafirperver ve yardımseverliği gerçekten de insanı doğru yere geldim dedirtiyor. Çok arkadaşıma tavsiye ettim ve hepsi de memnun kaldı. Bu sene umarım görüşmek üzere. Bu arada ben kalırken banyo ve wc’ler efsane güzel ve temizdi. Otel konseptinde yapılmıştı.
Murat Beyaz
07.09.2023
Kidrak Camping NAMASTE
Namaste ye arkadaş tavsiyesi ile gittim kız arkadaşımın ilk kamp deneyimiydi 2 gece kalabildik lavabodaki hijyen önlemleri ortam duşlarda sürekli sıcak suyun gelmesi manzara gerçekten çok harikaydı sabah çadırı topladığımda. Keşke biraz daha kalabilseydik dediğimiz bir yer oldu. Fethiyede de artık bir evimiz var.
Buğra Korkmazer
28.07.2023
Kidrak Camping NAMASTE
Kız arkadaşımla kamp alanında bir gün konakladık.İlgi alakalı gerçekten çok iyi bütün ekip güler yüzlü ve yardım sever fakat bir puan kırmamda iki neden bulunmaktadır.Birincisi tuvaletler Opet kadar mükemmel gibi bir yorum atılmış ama tuvaletler aşırı pisti.İkincisi iki kişi bir gün kendi çadırımızla gelmemize rağmen 600 lira ücret ödedikHemen hijyenik temizliği hemde diğer çevredeki emsal kamp alanlarına göre fiyat politikalarını gözden geçirmelerini tavsiye ederim.Şimdiden herkese iyi tatiller..
Şükrü Gözet
26.07.2023
Kidrak Camping NAMASTE
Ailecek çadırımızda konakladığımız bir camp alanı oldu. Çalışanları özellikle umut bey çok ilgili idi. Lavabolar, çevre, mutfak bölümü çok temiz. Kesinlikle tüm çadır , karavan ve doğa severlere burayı tavsiye ediyorum.
Pınar Lüleci
Kidrak Camping NAMASTE
Yolumuz pandemi zamanında kesiştiğinde, bu kamp yerinin muhteşem doğası ve doğallığıyla karşılaştık. İşletmecisi ve tüm çalışanları son derece yardımsever ve uzman kişilerdi. Kamp yerindeki herkes kurallara uyum sağladı ve sorunsuz bir tatil geçirdik. Şu anda Fethiye'de yerleşik olsak da, hala bu kamp yerinde kamp yapmak istiyoruz. :) Minik bir fotoğraf azda olsa fikir verecektir.
onur gök
11.07.2023
Kidrak Camping NAMASTE
Tam bir kafa dinleme yeri. İşletme sahibi ve çalışanlar çok iyi ve tuvaletler vs çok temiz. Manzarası mükemmel, ormanın içindesin. Tepeye çıktıkça manzara güzelleşiyor. Benim önerim 5 nolu kamp alanında kalmanız.