Parpalia Servetiye Cami, Unnamed Road, 41090 Başiskele/Kocaeli

Serhat Kargin
21.09.2023
Parpalia
Muhteşem bir konaklama yeridir. Tam olarak evde hissediyorsunuz. Misafirperver, hizmet odaklı bir otel. Şöminesi, kahvaltısı harikadır.
ÖZNUR DİNCER
16.09.2023
Parpalia
Konaklama firsatimiz olmadi ama kahvaltisi cok guzeldi.Sominenin karsisinda kusursuz hizmetleri icin tesekkurler.
EYÜP ÇELİK
02.09.2023
Parpalia
Çok Temiz ve güzel bir yer, kafa dinlemek için ideal, kendine ait izoledir. Kalabalık değildir.
Hatice Nayır
01.09.2023
Parpalia
Manzara güzel. 3 kişi 2 kişilik serpme kahvaltı söyledik. Arttı bile. Serpme kahvaltı güzel. Biz ayrıca kuymak da söyledik. Toplam 200 TL ödedik. Kahvaltıdan sonra şömine başında kahve keyfi de yapabilirsiniz. Yalnız kişi sayısı artınca ortam çok gürültülü oluyor. Bence mümkünse hafta içi gelin.
Yasin Üresin
23.08.2023
Parpalia
Yemekleri lezzetli, personeli güzeli yüzlü ve yardım sever kişiler. Mekanda ayrıca güzel.
Cem Ari
31.07.2023
Parpalia
Konum harika, tertemiz hava.Odalar geniş ve temiz. Yatak, yastıklar ve havlular da aynı şekilde.Akşam yemeği de sabah kahvaltısı da hem göz doyurucu hem lezzetli. Doğal ürünler kullanılıyor. Herkesin damak tadına uyacak şekilde çeşit mevcut.Personel güleryüzlü, yardımsever ve saygılı.Ocak sonu gittik, bayağı kar vardı. Küçük çaplı offroad yapalım derken kar kapattığı için farketmediğimiz derin bir çukura düştük ama Erdem Bey ve arkadaşları sağ olsunlar, el birliğiyle kurtardılar saplandığımız yerden.Her şey için teşekkür ediyoruz. Bir daha ki ziyaretimiz için sabırsızlanıyoruz.
Cansu Ermiş
Parpalia
Erdem Bey e çok teşekkür ederiz..Evimiz gibi hissettik.Calisinlari da aynı sekilde o kadar ilgiliydi şöminesi,sessizliği,misafirperverliği her işletme sizin gibi olsa keşke... Teşekkürler
alper demirses
Parpalia
Her şey mükemmeldi.. Kahvaltı,akşam yemeği,otelin konumu.. Personellerin ilgisi.. Herşey için çok teşekkürler..
Beyza Mutlu
Parpalia
Yuvacıkta oturuyoruz. Dağda kahvaltı için bir yer ararken tabelayı görüp girdik ve çok sevdik. Ara ara geliyoruz. Dağ orman manzarası, temiz havası ve ayrıca kahvaltısı çok güzel. Ürünleri kaliteli. Her şeyden fazla fazla getiriyorlar ve yaklaşım, hizmet çok güzel. 2 kişilik kahvaltıyla 2 yetişkin 2 çocuk fazla fazla doyuyoruz hatta artıyor. Bazı şeylere dokunmuyoruz ki israf olmasın.İçinde ormanda küçük bir yürüyüş yolu var. Aşağı kısımlarında parkı var. Ayrıca merkeze göre 4-5 derece soğuk. Yaz da olsa yanınıza ceket almanızı tavsiye ederim. Hava bulutluysa esiyor.
Soner Zöğ
Parpalia
Sisli ve serin bir hava. Karadenizi aratmıyor.