Özder Kaptan Urla Çeşmealtı Balıkavı Tekne Turu Güvendik, Yalı Cd. No:16, 35460 Urla/İzmir

• Çarşamba24 saat açık

Müslüm Bozkurt
18.10.2023
Özder Kaptan Urla Çeşmealtı Balıkavı Tekne Turu
Ankaradan misafir olarak izmir güzelbahçe de balık avı turu yapan özder kaptanda misafir olduk. Bize unutulmaz bir gün geçirdi. Gerçekten keyif aldık herkese tavsiye ediyoruz. Bu daha başlangıç devamida gelecek.
Hasan Tahsin Özgen
08.10.2023
Özder Kaptan Urla Çeşmealtı Balıkavı Tekne Turu
İzmir'de teknede balık avı için çok uzağa gitmenize gerek yok. Güzelbahçe'de Özder Kaptan balığa çıkmak için en kısa nokta. On numara bir insan hizmette sınırı yok. Meraları da gayet verimli. En kısır günde en az 2-3 kilo balıkla evinize dönersiniz.
zafer uluer
30.09.2023
Özder Kaptan Urla Çeşmealtı Balıkavı Tekne Turu
23.07.2021 tarihinde tekne turu yapmak üzere kaptan ile anlaşmaya vardık. Fakat havanın olumsuz olmasından dolayı arkadaşların çoğu tedirgin oldu. Durumu kaptana ilettik, iptal etmek istediğimizi belirttik. Hiç itiraz etmeden kaporamızı anında iade etti. Biz tekne ile gezmeden bile bu yaklaşımından ötürü memnun kaldık. Sağlıklı bir hava da kesinlikle Özder Kaptan'ı tercih edeceğiz. Başka bir tekne bakmaya gerek yok.
Ahmet Cinarlidag
27.08.2023
Özder Kaptan Urla Çeşmealtı Balıkavı Tekne Turu
Hemen hemen her kaptanla ava çıktım. İçlerinde ilk 3 yapsam kesinlikle ilk 3 e girecek 10 numara kaptan 10 numara insan. Bir dahaki Güzelbahçe avimizda kaptan aramaya gerek kalmadı. Doğru adresi bulduk. Tüm arkadaslarimada tavsiye edeceğim. Güzel bi gün ve balık avı geçirdik inşallah yenilerinde bir arada oluruz.
Halil Yildirim
25.08.2023
Özder Kaptan Urla Çeşmealtı Balıkavı Tekne Turu
istanbuldan haftasonu icin izmire geldim guzelbahcede balik avinda ozder kaptanin misafiri oldum. cok hos keyifli bir gun gecirdim. bol da balik yakalama stres atma firsatim oldu. tekne cok iyi kaptan isinin piri. tekneden balik tutmak istiyenlerin gozu kapali tercih edebilir. bu hos gun icin sonsuz tesekkurler.
metemert taskıran
24.08.2023
Özder Kaptan Urla Çeşmealtı Balıkavı Tekne Turu
Harika bir balık avı turu yapmak istiyorsan mutlaka özder kaptanı seçmelisin.
murat Diril BYSAZ CYMBALS
21.08.2023
Özder Kaptan Urla Çeşmealtı Balıkavı Tekne Turu
İlk defa kaptanla balık avına cikiyorum umarım herşey güzel olur,ama maalesef çok kötü geçti gopez istilasına uğradık meralar verimsiz derinlik düşük,kaptan balık tutalım diye uğraştı sağolsun ama tekne kaptanı uyumaz uyumamali eksi olarak bunu diyebilirim
Elif Uysal
Özder Kaptan Urla Çeşmealtı Balıkavı Tekne Turu
Özder kaptana çok teşekkür ederiz. Balık tutma konusunda gerçekten çok yardımsever. Hangi iğneden kaç adet, hangi yemden ne kadar almamız gerektiğini öncesinden belirtti. Arabanızı da teknenin hemen önüne park edebilirsiniz. Herkese tavsiye ederim ve bizim için bir daha ne zaman gelebiliriz dediğimiz bir yer. Çay ve kahve ikraminda bulunuyor. Yemek yok ama amacınız balık tutmak ise çok da yemek yemek akla gelmiyor. Sandviç, birkaç meyve ve isterseniz atıştırmalık alabilirsiniz yanınıza. Teknede buzluk var, yiyecek/içeceklerinizi oraya koyabilirsiniz. Yazın ortasında tura katıldığınızda bile yanınıza bir adet ince de olsa ceket almanızı öneririm, sabah soğuk oluyor. Mümkünse şapka ve güneş kremini de ihmal etmeyin. Mutlaka bir tane de küçük/eski havlu alın; yemleri taktıktan ve balıkları çıkardıktan sonra elinizi silmek için gerekli oluyor. Haydi rastgele!!
Ergun Aşkın Tepeçalı
Özder Kaptan Urla Çeşmealtı Balıkavı Tekne Turu
Valla bu hafta yorumlar üzerine bizde Özder kaptan ile çıkalım dedik ama maalesef hiç güzel balik alamadık 5 kişi 2 kilo balık tutamadik tuttuğumuz balıklar gopezdi coguda ufak yemleri yiyen minik baliklardi
cüneyt bilici
18.07.2023
Özder Kaptan Urla Çeşmealtı Balıkavı Tekne Turu
Özder kaptan on numara beş yıldızlı nır kaptandır. Balık avı konusunda izmirde onun üzerine kimseyi tanımam. Verdiği hizmetlerle tutturduğu balık, karakteri, kişiliği, çalışkanlığı ile sevdiğimiz bir arkadaşımız.