Can Taner Et Lokantası Çınar, D585, 15900 Çavdır/Burdur

osman kaynak
15.10.2023
Can Taner Et Lokantası
Tesadüf girdik mercimek çorbası harika ardından dana yaprak saç kavurma yedik ilk defa çok lezzetli değişik bir tat Taner ustanın eline sağlık gelip geçene şiddetle tavsiye ediyorum
Fatih tekin
06.10.2023
Can Taner Et Lokantası
+Saç kavurma ve tandır kebabı yedik. Çok lezzetliydi.+Küçük, salaş bir yer ama çalışanları kibar, nazik, sıcakkanlı insanlar.+Temizliğe dikkat ediyorlar-Fiyatlar biraz ortalamanın üzerinde.Büyük restaurantlardan biraz daha uyguna yapmanız sizin tercih edilmenizi daha çok artıracaktır. Böyle güzel aile işletmesinin daha başarılı olması için bu tavsiyelerde bulunuyorum.-Bir diğer husus ise wc lerde tadilat yapıp daha bakımlı hale getirirseniz çok güzel bir hizmet sunmuş olacaksınız.Ellerinize sağlık. Teşekkürler.
Esra O.
06.09.2023
Can Taner Et Lokantası
Yaprak saç kavurma yedik ve mercimek çorbası içtik. İkisi de gayet lezzetli ve doyurucuydu. Fiyatları da şişirilmiş değil, makuldu. 2 ayran, bir tam mercimek çorbası ve 1,5 kavurmaya 170 lira ödedik. Salatadaki nar ekşisine bayıldım. Mekanin atmosferi iyileştirilirse çok daha ön plana çıkan bir mekan olacağını düşünüyorum.
EAGLES EĞİTİM DANIŞMANLIK
30.08.2023
Can Taner Et Lokantası
Eskişehir’den Fethiye’ye geçerken rastgele uğradık. Sahibi Taner Bey olsun, çalışanlar olsun hepsi mükemmel insanlar. Temizlik konusuna değinmeye bile gerek yok. Yaprak saç kavurmayı yemeden geçmeyin. Bu yorumu yazarken 2. Kez ailemle de geldim. Oğlum her yemeği yiyebilen birisi değil. Saç kavurmaya bayıldı ardına tekrar sipariş verdik. Kesinlikle uğranılması ve hayatınızda bir kez buradan yaprak saç kavurma yenilmesi gerekmektedir. Şiddetle tavsiye ediyorum. Emeğinize sağlık
Eren Balo
26.08.2023
Can Taner Et Lokantası
İzmir-Antalya yolu üzerinde nadiren bulabileceğiniz kaliteli ve lezzetli bir durak. Ustanın ve çalışanlarının sohbeti ve ilgisinin yanı sıra yediğimiz saç kavurma da oldukça lezzetliydi. Mekana girer girmez mis gibi kokusunu alabilirsiniz. Ayrıca güzel de yoğurtları var. Yolu düşenler ailece güvenle uğrayabilirler, ustaların ellerine sağlık, afiyet olsun :)
Hayk Hayko
14.08.2023
Can Taner Et Lokantası
Tabakları ekmekle sıyırdık. Yaprak saç kavurma ve kuzu tandır çok başarılı yanında koyun yoğurdu ve salata çok güzeldi. Güler yüzlü hizmetleri için de çok teşekkür ediyoruz.
ismail volkan Avcikurt
Can Taner Et Lokantası
Kesinlikle tavsiye ediyorum. Bölgenin en lezzetli tandırını ve yaprak saç kavurmasını burada tadabilirsiniz. Hizmet güleryüz hoş sohbetli insanlar. Çok teşekkür ederiz ellerinize sağlık.
Tuğçe Bayraktaroglu
Can Taner Et Lokantası
Öncelikle kesinlikle gelin görün ve saç kavurma yiyin . Genel olarak güler yüz samimiyet lezzet hepsini bir arada bulacağınız tatlı şirin bir aile restoranı . Herşey için teşekkürler tekrar yolunuz düşer ise ziyaret edeceğiz
Ezgi Aslan
Can Taner Et Lokantası
Tesadüfen girdik çok sevdik. Yaprak saç kavurma ve ciğeri çok güzeldi. Gönülden tavsiye ederim.