Tur Fırsatı Turizm mecidiyeköy mahallesi atakan sokak Berkan İş hanı no: 4 kat:2 daire: 14, 34381 Şişli/İstanbul

• Gerçek mekanda hizmet
  • Randevu gerekli
  • Online randevu

Sibel Sunca
18.09.2023
Tur Fırsatı Turizm
18 /martta 1 gece konaklamalı Uludağ turumuzda rehberimiz mert beye emeklerinden dolayı saygı ve güleryüzene çok teşekkürler ederiz eşim ve ben güzel bi hafta sonu geçirdik yine sizi tercih edicez
Erol Arslan
30.08.2023
Tur Fırsatı Turizm
Degerli Tur Firsati Turizm,Sizinle katildigimiz 16-18 Temmuz 2021 Bozcaada Cunda Turu icin, sevgili Tur Firsati Yetkilisi Muslum Bey ve Tur Rehberiniz Alper sonsuz tesekkurlerimizi sunuyoruz. Gerek davranis, gerek hizmet ve rehberlik konusunda bizimle cok ilgilendiler. Biz dahil tura katilan diger musterilerle birebir ilgilendiler. Her konuda bize destek oldular. Bu zamana kadar bir cok tur firmasi ile tatile gitme firsatimiz oldu. Katildigimiz turlar icinde gercekten bu kadar guleryuzlu ve musteri iliskileri hic bu kadar iyi olan bir tur firmasi ile karsilasmamistik. Turda emege gecen Tur Firsati Turizmin calisanlarina sonsuz tesekkurlerimizi sunuyoruz. Bir dahaki turlarda gorusmek dilegiyleBir tek sikayetim aracin kucuk yerine buyuk olsaydi daha guzel olurda. Sanirim o da kisi sayisi ile alakli oldugu icin pek birsey soylemek dogru olmaz diye dusunduk.Sevgilerle...
Kevser Başin
18.08.2023
Tur Fırsatı Turizm
Eşimle beraber 29 haziran 2 temmuz arası katıldığımız Marmaris Datça turunda çok keyifli vakit geçirdik rehberimiz Yunus Başkana teşekkür ederiz.
Fatma Arslan
17.08.2023
Tur Fırsatı Turizm
Ramazan bayramını değerlendirmek için tercih ettiğimiz Kapadokya turu Yunus Bey’in koordinatörlüğünde ve Mahmut rehberin anlatımıyla çok güzel geçti. Çok ilgili, yardımsever ve özenlilerdi. Kendilerine teşekkür ederiz.
seda akkan
Tur Fırsatı Turizm
22-25 Haziran Bodrum Latanya Park Resort için TURDAYIM firması ile görüştüm. Otel konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadık herşey mükemmeldi hatta fazlasıyla memnun kaldık. Fakat ulaşım tamamen REZALETTİ. TURDAYIM ile görüşmeme rağmen TURFIRSATI otobüsüyle Bodrum’a kadar gittik , Bodrum merkezde araçla göndereceğiz sizi diye indirilip otele korsan taksi ile gönderildik. Dönüş için 12.00 – 14:00 arası yola çıkıcağımız iletilmişti Turfırsatından Mert beyi aradığımda kendisinin dönüşte bizi alamayacağını iletti. Başka bir numara iletti verdiği numarayı aradığımda kendisinin otobüsünde boş yer olmadığını iletti. Tekrar Mert beyle görüştüm başka bir numara verdi defalarca kez telefon görüşmesi yaptım kendisinin ayarlayıp şu otobüs şu saatte alacak diye dönüş yapması gerekiyor.Sonuç olarak 16.00da JESTUR isimli bir otobüsle otelden alındık ve otobüs bozukmuş yolda arıza verdi can güvenliğimiz olmadan çok kötü bi yolculuk yaptık 11 saat sonunda İstanbul’a ulaşabildik. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. . . .
Bahar Tanrikulu
Tur Fırsatı Turizm
08.07.2023 tarihinde İstanbul çıkışlı İğneada gezisi için aldığımız tur başka bir tur şirketi olan Tatil rüzgarı ile birleşerek bize gayet rezil bir gezi planı oluşturdular. 550 TL' den iki kişi milli park giriş dahil olan tura ekstra milli park ücreti ödedik. Üstelik ana kapıdan girmeden kaçak yollardan bize ormanlık alan gezdirdiler. Orman Bakanlığına sözde bizim adımıza ödediklerini iddia ettikleri dekontu istediğimizde göstermediler. Daha sonrasında mert gölü diye gölün sonu olan yere götürdüler ki golün başlangıcı ve kano yapmak istediğimiz yere gidemedik çünkü longoz ormanlarının içinde kaldığı için kandırıldık. Bu siteye bizden önce de aynı şikayetler oluşturulmasına rağmen iki tur şirketi de daha fazla müşteriye ulaşıp insanları mağdur ediyorlar. Tur rehberi Şaban bey diye kendini tanıtan kişi kesinlikle bir rehber değil ağzından mantıklı 3 kelime dahi çıkmadı. Oradan çevirdikleri ve sözde bize İgneadayi tanıtan rehber bize sarmaşık göstermek suretiyle saçma bize gezi olmasını pekiştirdi.
İREM MELİS HABERAL
11.07.2023
Tur Fırsatı Turizm
Arkadasimla beraber gittik daha oncede turlara katılmıştım Bayramda kalabalık ve çok zor geçer diye düşündüm Tabiki Onur Erdi Bey gibi bir Tur sorumlusu beklemiyorduk hızlı kriz çözen adam diyebiliriz net mükemmel bir tatil yaptık sayesinde eğlenceli muhtesem bir karakter BIRDAHA NE ZAMAN DENK GELIRIZZ ONUR BEY SIZI COK SEVDIK :)