Hemşirenin Piknik Yeri Limonlu Mahallesi, Merkez Mahallesi, Kayacı Vadisi yolu üzeri, 33770 Erdemli/Mersin

Burcu Yıldırım
21.10.2023
Hemşirenin Piknik Yeri
Erdemli ilçe merkezine yakın. Giriş ücretsiz. Otopark sıkıntısı yok. Çalışanlar ilgili ve güler yüzlü. Yiyecek ve içeceğinizi kendiniz getirebilirsiniz. Masa ve çardak ücreti alınıyor. Doğayla iç içe, görülmesi gereken muhteşem bir yer.
Buse Şahin
11.10.2023
Hemşirenin Piknik Yeri
Aile için çok uygun bir yer giriş ücretsiz kamelya kiralayabilirsiniz.İsteyen çadır kurabilir uygun yerler mevcut.Çok memnun kaldık herkese tavsiye ederim
Esin Lafçi
27.09.2023
Hemşirenin Piknik Yeri
Kesinlikle tavsiye etmiyorum giriş ücreti 400 TL ona göre düşünün sadece masa ücreti yarım saat oturduk 200 TL alındı asla tavsiye etmiyorummm... Çok bakımsız
Eyup Sukru Basbay
26.07.2023
Hemşirenin Piknik Yeri
Merak ettik gidip görelim dedik giriş ücreti park ücreti yok Yiyeceğinizi kendiniz dışarıdan getirirseniz masa ücreti veya çardak ücreti ödüyorsunuz bizim gibi Çay ve kahvaltınızı oradan alırsanız masa veya çardak ücreti ödemiyorsunuz İşletme sahipleri güler yüzlü ilgili ve samimiler suyun ve tabiatın verdiği huzurun tadını çıkarmak hele seviyorsanız suyun içerisinde oturmak dolaşmak ayrı bir keyif veriyor
KASIM ÇİFTÇİ
Hemşirenin Piknik Yeri
Ailece gittik, sadece oturma yeri için 500 TL verdik; fakat ne bir hizmet ne bir temizlik, tuvaletleri berbat durumda, kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Mazlumcan297 mazlum
Hemşirenin Piknik Yeri
Aklı olan bu işletmeye girmez giriş yaptın içeri girdin komuru yaktın haberin yok 200tl ücreti varmış giriş geçtim onu çocuklar suya isiyor yüzüyor uyaran yok aile yerine serseriler giriyor rahatsız olduk kalktık gidilecek yer değil bir yıldız bile çok buraya
İbrahim Demirel
Hemşirenin Piknik Yeri
Ben eşimle kayseriden Kamp Yapmak İçin gittim önünden geçtim biraz daha ileride başka bir yer var fakat yüksek fiyat ve bakımsızlıktan perişandı geri dönerken hemşirenin yerini gördük girdik içeri Sıcak bir karşılama oldu Gençler hemen Araca uygun yer gösterdi zaten aile işletmesi Oradaki hanım abla Çay İkram Etti ücretini verelim dedik yok o bizim ikramimiz dediler işletme sahibiyle kamp yapabileceğimiz Yer varmı diye sorduk Çok uygun fiyata istediğimiz Yerde cadirimizi kurabilecegimizi söylediler arkadaşlar çok temiz Ve doğa ile iç içe bir alana denk geldik dereyi ıslah etmişler oturma alanları yapmışlar hayvan çiftliği kurmuşlar tertemizdi tam bir aile sıcaklığı vardı akşam olunca İşletmenin kapısını dahi kitlemeden bize güvenerek evlerine gittiler elektirik imkanı vardı lamba vs gerekli aydınlatmalar vardı sabah oldu uygun fiyata Süper bir kahvalti hazilamislar çeşitli reçeller peynirler sucuklu yumurtalar Allah razı olsun kendilerinden yabancılık hissettirmediler bize kesinlikle Tavsiye ediyorum ailenizle gidip kafa dinleyebilirsiniz temiz dürust insanlar :) hemşirenin yerine gelecek senede gidicez inşallah ,... Selametle
Bahar Yavuz Çiftçi
Hemşirenin Piknik Yeri
6 temmuz tarihinde piknik icin gittigimiz alan doga olarak guzel bir yer.Fakat bir kamelya kiralamak icin 500lira verdik ve temizlik çok kötüydü.Tuvaletler berbat durumdaydi.Bir daha asla tercih etmeyi dusunmuyoruz.
neslihan dmn
Hemşirenin Piknik Yeri
Biz derenin üstündeki yerde oturduk ve sadece cay ictik. Yemek servisleri de varmis. Köprünün diger tarafinda piknik yapanlar vardı. Piknik yapmak isterseniz masa kiraliyormussunuz. Bizim gibi cay icmek isterseniz ya da yemek yerseniz masa kira ucreti falan yok. Bir demlik cay 150 liraydı. Manzara ve ortamın doğallığı harika. Ordekler kazlar derenin icindeki salıncakta sallanmak guzeldi. Piknik yapanlardan biraz rahatsız oldum sadece gezerken