Lezzetçi Sularbaşı, 11-Aliağa Cami Sk. No:10, 58040 Sivas Merkez/Sivas

Burçin Beyaz
10.10.2023
Lezzetçi
Kesinlikle başarılı çok aç değilseniz kesinlikle yarım porsiyon alın çok doyurucu ve lezzetli tavuk suyu ve kelle paça çorbasını çok beğendik. Personeller temiz ve güleryüzlü.
Burcu Ata
14.09.2023
Lezzetçi
Sivas’ta gidilebilecek en güzel mekan. Kabak tatlısı şahaneydi. Döneri, köftesi, kebabı.. her şeyi çok güzeldi. Çalışanlarına ilgisi için ayrıca teşekkür ederim.
Gökhan Kement
29.08.2023
Lezzetçi
Mekan oldukça güzel ve ferah. Çalışanlar ilgili. Hizmet hızlı. Sivas köftesi güzeldi fakat Sivas kebabını pek beğenmedik. Patlıcanlar tam pişmemişti ve tabağın yarısından fazlası patlıcandı. Fiyatları ise fazlaydı.
Betül Aytaş
18.08.2023
Lezzetçi
Bayıldıkkkkk!! Gerçekten çok başarılı bir işletme. Lezzet olarak mükemmel, personeller çok ilgili. Ne istesek yardımcı oldular. Yemekler sıcacık ve tazeydi. Kesinlikle Sivas’a yolu düşen herkesin uğramasını tavsiye ederim. Fiyatlar biraz yüksek evet ama bu fiyatlara kesinlikle değer.
Yağmur E Yılmaz
17.08.2023
Lezzetçi
Öncelikle çok naziklerMuhammed beye teşekkür ediyoruz yemek seçimlerimiz konusunda bize yardımcı oldu. Yemeklerinin lezzetleri harika yolu düşen herkes gelmeli. 2 yarım köfte Sivas etli ekmek 1 ayran 335 TL tuttu 01.07.2023
Maide BALAKAR
Lezzetçi
Sivastan geçerken iftar için uğradığımız ve çok memnun kaldığımız yer.Iftara geç kalmistik ama bizimle hemen ilgilendiler.Corba içtik ve sivas koftesi yedik .Yediğim en iyi köftelerden biriydi .Porsiyonu fazlasıyla doyurucu .Corbasi da çok guzeldi . Calisanlari ilgili guleryuzlu ,mekan çok güzel temiz ve 3 katlı zaten. Cocuk alanı mescidiyle müşteri memnuniyetinin on planda olduğu bir yer .Fiyatları pahali demişler ama bence gayet makuldu .Kofte dışında da çok fazla seçenek var zaten Kesinlikle tercih edilebilecek bir mekan .
Berfin Parlamış
Lezzetçi
Sivas'ta olan en iyi yer diye gittik. Açıkçası mekanın içi yeni bu yüzden temiz ve bakımlı duruyor. Yemeklere gelecek olursak ben yediğim iskenderi pek beğenemedim. Salçası kesinlikle çok fazla ve bu da eti yok ediyor. Arkadaşım biftek yedi. Eti sert buldu, ondan da pek memnun kalmadık. Fiyatlar biraz tuzlu geldi. Bu iskender için 43 TL biraz fazla açıkçası. Bence f/p pek iyi değil. Ama masaya gelen mezeler iyi, salatası güzel.
ilke
Lezzetçi
Merkeze yakın, yorumlarıda baya olumlu olan Lezzetçi lokantasına uğradım. Mekan baya temiz ve oldukça yeni, lüks bir havası var. 3-4 katlı bir yer . Terası mevcut. Baya ilgililer ve servisi de oldukça hızlıydı.2 defa gittim.Karışık kebapaz beytisiniKiremette kuş başısınındenem.Pişman etmiyor. Tabiki nihayetinde Sivas’a gelip sınırlı yemek imkanınız varsa olmazsa olmaz bir seçenek değil. Menü içeriği baya tatmin ediyor.
Servet Turan
Lezzetçi
Sivas'ta merkezi bir konumda yer alan, temiz ferah büyük bir restoran. Yemek seçenekleri fazla. Patlıcanlı kebap, döner ve etli ekmek denedik. En çok patlıcanlı kebabı beğendik diyebilirim. Döner ve etli ekmek ortalama. Fiyatlar Sivas ortalamasının üzerinde. Çocuk oyun alanı var, aileler için rahat edebilecekleri bir mekan. Otopark mekan önünde yok ama çok yakında otopark mevcut.Kebap uzun sürede hazırlandığı için ve biz yemekler aynı anda gelsin dediğimiz için sanırım etli ekmek biraz soğuk geldi, bu konuda biraz daha özen bekledim döner de yine biraz soğuktu. Bu nedenle 4 yıldız verecektim ama Emre Bey'in ilgi alakasından ötürü 5 yapıyorum, kendisine teşekkürlerimi iletiyorum.
Hakan Bağıbala
Lezzetçi
Garsonların tavsiyesine itibar etmeyin. Sivas kebsbıni tavsiye etmiyoruz. Hicbirimiz beğenmedik. Mönüden diger secenekleri deneyebilirsiniz. Fiyat performans malesef beklentimizi karşılamadı.Tavsiye ile gittik ama keşke gitmeseydik dedik.