Emelce Köy Evi Atatürk Mah. Ulukaraağaçlar Cad. No: 24, D:1, 22410 Mecidiye/Keşan/Edirne

Emelce Köy Evi

Emelce Köy Evi - Köy Evi , Pansiyon , Hotel, Apart , Mecidiye köyü ,Saros Körfezi ,İbrice Limanı, Mecidiye Köyü - Keşan |

Atatürk Mah. Ulukaraağaçlar Cad. No: 24, D:1, 22410 Mecidiye/Keşan/Edirne

• Yiyecek

Yasemin Mersin
16.10.2023
Emelce Köy Evi
Sakinliği, huzuru , insanı evinde gibi hissettiren ortam. Gidilmeye, kalınmaya değer.
Elif Kubilay
16.10.2023
Emelce Köy Evi
Mecidiye'de köyün içinde ailecek ve arkadaşlarınızla gidebileceğiniz çok güzel apart dairelerden oluşuyor. Dairede ihtiyacınız olan her şey var ve yeni. Biz giriş kat, dubleks dairede kaldık. Üst katta 2 oda, birinde 2 tek yatak, diğerinde çift kişilik yatak vardı. Alt katta banyo, büyük bir açık mutfak, 3 adet çekyattan oluşan bir salon var. Çok ferah ve önünde bahçe kullanım alanı var. Sonbaharda renkler harikaydı. Yazın Erikli'nin içinde çok kalabalık bir ortamda konaklamak yerine, diğer plajlara da yakın mesafede doğanın içinde konaklamak daha iyi bir seçenek olabilir bence. Hemen yakınında fırın, market, çay bahçesi her şey var. Tekrar gelmeyi istiyoruz. Ayrıca Emel Hanım'ın hediyesi beni çok mutlu etti. Her zaman kendilerini hatırlayacağız.:)
özlem Ak
16.08.2023
Emelce Köy Evi
Apart temiz ve kullanışlı idi biz çok memnun kaldık,işletme sahipleri çok canayakın ve ilgililer.Gönül rahatlılığı ile tercih edebilirsiniz.Deniz kıyısına 4-5 km uzaklıkta, Uzunkum ve İtalyan plajı çok güzeldi.
Berna Biçer
04.08.2023
Emelce Köy Evi
İlk defa 6 yıl önce gitmiştim. O zamandan beride daimi müşterisi oldum :) Her yıl yenilik yaratmaya devam ediyorlar. Yeni yapılan odalarınızı da ayrıca çok sevdik. Ev sıcaklığında keyifli, temiz ve huzurlu bir işletme. İşletme sahipleri çok güler yüzlü ve ilgili. İstanbul' a yakın olması da avantaj.
gamze topçu
26.07.2023
Emelce Köy Evi
Ailelerin kalabileceği nezih bir ortam. Güler yüzlü bir işletme. Bir gece konakladik fakat tekrar gelmeyi düşunüyoruz. Araba ile denize 10 dakika mesafede. Denizi ve kumsalı çok güzel. Odalar temiz ve düzenli. Tek sıkıntısı sivrisinek çok fazla vardi bunun için önlem alınabilir. Çarşaf temizligine dikkat edilse belki daha iyi olur.
Necla Dur
Emelce Köy Evi
Açıldığı ilk günden beri her yaz gidiyorum, her yıl kendilerini iyileştiriyorlar. Hem tatil köyü" hem evim
Tuğba Barkın
Emelce Köy Evi
2 sene önce geldiğimizde , tekrar gelelim deyip de bu sene gelebildiğimiz, her sene kendini yenilemek için müşteri odaklı çalışan ve güleryüzlü bir işletme. Ev rahatlığında, temiz, huzurlu bir pansiyon. Uzunkum beach’e arabayla 6-7 dakika mesafede, denizi temiz, yürüme mesafesindeki kahvaltı yerleri ve restaurantları da aynı şekilde güleryüzlü işletmelerle dolu bir ortam. Teşekkür ederiz herşey için Emel abla, seneye programımız yaptık bile :)
M.G S
Emelce Köy Evi
Bir köy evi olarak yüksek beklentilerimiz zaten yoktu. Fakat yaşadığımız deneyim memnun etmedi. Kaldığımız oda için eksikleri belirtmek gerekirse, Öncelikle duş için kullanılan ihlas aleti ve duş başlığı çok kötüydü. Duş başlığından su akmıyordu. Kova ve tas koymaları manidar demek ki işletme tarafından durum biliniyor ve düzeltilmemiş. Duş yazlık yerlerde en önemli konulardan biridir. Ayrıca mutfak içinde bulunan tava çok kötü durumdaydı dibi kalkmış kullananı zehirlememesi imkansız sağlıksız mutfak araç gereçi. Genel itibari ile vasat.
Alpay Oymak
Emelce Köy Evi
Biz Emel Hanım'ın ilgisinden de odalardan da çok memnun kaldık. Temizliğe önem verilmiş. Mutfakta yemek yapmak için gerekli her sey mevcut. Bahçedeki mangallar misafirlerin kullanımına açık. Italyan Koyu ve Uzunkum plajına 9 dk, Erikli'ye 20 dk mesafede. Köyde A101 ve birçok market mevcut. Tüm camlarda sineklik olduğu için sivrisineklerle uğraşmıyorsunuz. Tavsiye ederim.
Tekin yurtseven
12.07.2023
Emelce Köy Evi
Herkese selamlar,Güzel bir yer keşfettim, paylaşim:) ilk gecen yıl Haziran'da gittik, sonra -Eylül gibiydi sanırım- bizimkilerle topluca gittik. Burası İstanbul'a uzak değil, yer, bahçe, -özellikle- denizi çok güzeldi, odalar fotoğraflarında gösterildigi gibi, temiz, geniş, rahattı. Pansiyonun sahibesi hanım çok sevecen, ekstra isteklerimiz için hemen yardımcı olmuştu. İnsan köyüne gider gibi hissediyor:) rahat rahat gidip, dinlenip, denizde yüzüp geliyorum. Daha ne olcak, sağolsunlar.