The Green Park Kartepe Resort & Spa Çepni, Kartepe Cd. No:222, 41000 Kartepe/Kocaeli

The Green Park Kartepe |

Gülşah Çelik
19.10.2023
The Green Park Kartepe Resort & Spa
Biz erkek arkadaşımla 19 Mayıs tatilinde kaldık. Odalar inanılmaz iyi ve konforluydu. Gayet de geniş ve temizdi. Ben bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim. Açık büfe hem akşam yemeği hem kahvaltı olarak sezon dışı olması ve az sayıda müşteri olmasına rağmen gayet yeterliydi, çok çeşit vardı ve lezzetliydi. Sadece bir kaç çeşit yemek ve tüm tatlıların önceki günden kalması bir tık üzdü ama yemekleri ziyan etmemeniz açısından mantıklı bir hareket. Spa tarafı da çok keyifliydi, arkadaşlar çok ilgiliydi. Sadece sizden tek ricam var lütfen ama lütfen ya otelde doktor bulundurun ya da en azından bir ecza dolabı. Gece şiddetli baş ağrım dolayısıyla fenalastim ve doktor ya da ilaç olmadığı için şehir merkezine hastaneye gitmek zorunda kaldık ki yollar zifiri karanlık ve virajlı, erkek arkadaşım da alkol almıştı. Bizi aracımızla merkeze götürebilecek biri de yoktu. Çok sıkıntılı bir yolculuk oldu. Bunu lütfen dikkate alın çünkü ne taksi var ne ambulans çıkıyor, anlıyorum sezon dışı, çok insan yok ancak ciddi bir sağlık sorununda cok tehlikeli bir durum bu.
Kemal Hakan Koçan
15.10.2023
The Green Park Kartepe Resort & Spa
Otel konumu güzel, çalışanlar ilgili, temizlik tamam puan kırılacak tek tarafı restaurant. Green Parka yakışacak lezzet ve çeşit maalesef yok. Sebebi ise kayak sezonu dışında konaklama yaptığımız için zannediyorum. Sezonda gidilse nasıl olurdu merak etmiyor da değilim.
Yavuz Yildirim
03.10.2023
The Green Park Kartepe Resort & Spa
Herşey süperdi . Tek eksik içeceklerden ücret alınmak istemesidir. Bir dünya para verdik iki gün kalmak için hemde sezon dışında Haziran ayında . Bir çay i çok gördüler yazık. Bir sürü kampa gittik yemekler rezil gibiydi. Burda yemekler harika ama yemekten sonra insan bir çay içemiyorsa tüm güzellikleri mahvediyor.
Zehra Nuhbaşa
09.09.2023
The Green Park Kartepe Resort & Spa
Açıkçası Kurban bayramında müsaitlik bulup kalamadık ama kışın birkaç günlüğüne gitmek istiyorduk, Maşukiyeye gittiğimizde tepeye kadar çıktık ve denk geldik. Girişin önünde sol tarafta bir açık alan var ve merak edip o alana geçtik, özel güvenlik, evet işini yapıyor olabilir ama o kadar saygısızdı ki otel gözümden düştü. Alana hiçbir uyarı konulmamış, önü kapatılmamış hiçbir şey yok ve dengesizin birisi çıkıp biz orda doğayı izlerken gelip çocuk azarlar gibi bizi ve diğer insanları azarladı. Ayrıca “diğer insanlar” olarak belirttiğim kişiler kendisinden çok büyük insanlardı, büyüklerine özellikle bayram günü terbiyesizlik yapan “tamam gidiyoruz, madem yasak, çıkarız sorun yok” demelerine rağmen ters ters konuşan güvenliği olan bir otele zorla götürecek olsalar girmem. Umarım o beyefendi de hak ettiğini çeker en güzel şekliyle.
Mehmet Hata
08.09.2023
The Green Park Kartepe Resort & Spa
Bayram tatilinde konaklama yaptık bence odalar başarılı yemekler ğüzel tatlılar eh işte beklentisi yüksek olan sezon oteli olduğu için olmasın extra olan şeyler fiyatlı onlara dikkat etmez iseniz pahalı tatil olur
Bahar Coli
28.08.2023
The Green Park Kartepe Resort & Spa
Konumu tabi ki güzel pistlerin dibinde ancak aşırı eski ve pis odalarda kalmak isterseniz gidin tabi. İyi mi kötü mü bilemiyorumama aşırı sıcak odalardan dolayı sabaha kadar cam açık uyuduk; zaten odadaki rutubet kokusu başka türlü uyumanızı da mümkün kılmıyor. Yemekler kötü değil ama kalabalıktan tükendiği için diye düşünüyorum. Kesinlikle bir daha asla gitmek istemezsiniz. Personel kibar ama ellerinden gelen bir şey yok tabi imkanlar dahilinde nezaketleri dışında bir şey yok.
Erdem Türk
23.08.2023
The Green Park Kartepe Resort & Spa
Kartepeyi dağa kapı koymuş teleferiğe binmek cafeye gidip bir şeyler içmek için,hangi orman bakanı o arazileri vermiş otele ait gibi, kapatmıslar dağa kapı koymuşlar inanılır gibi değil, daha önce gidip teleferik cafelerden alışveriş yapıyorduk resmen insanlar söğüşleniyor bu ne ya yuh yazıklar olsun. 1 km aşagiya özel güvenlik koyup tapulu malın gibi para kesmek nedir.
Mecit Nasser
22.08.2023
The Green Park Kartepe Resort & Spa
Şimdi oteldeyimSoğuk klima yok , sadece ısıtma var yazında doğru seçenek değildi , resort olmasina ragman odada ikramlik cay kahve yok sadece su bulunurKahve alacaksaniz ucretlidirCalisanlar guler yuzluThere is no AC ij the rooms At all ,only heating systnem available its not good choice for summer
hasan budak
The Green Park Kartepe Resort & Spa
Yaşadığım en kötü otel deneyimi. Gece yarısı kapıyı kitlenmiş olmamıza rağmen odaya dalan görevli bundan dolayı uyandık bebeğimizde uyandı 10. Katta oda vermişler 11. kat eğlence mekanı saat 12 olmuş hala bangır bangır müzik sesi. Bebeğimiz daha önce birden uyandığı için bu müzik sesinden dolayı tekrar uyutamadık. Bütün bunlardan dolayı çok sinirlendim resepsiyondaki personel ile münakaşaya girdim ve hakaret ettim haklarını vereyim hakaret etmemem konusunda epeyce uyardılar ancak üst üste gelen bu durumlar öfkemin dinmesine izin vermedi ve küfür ederek telefonu kapattım. Buna çok sinirlenerek güvenlikle bizi otelden atmak istediler. Kar yağışı ve aşırı sis varken ve sinirimin bu kadar yükselmesinde kendilerinin de çok etkisi olmuşken genel müdürle konuşarak onun da onayı ile ödemiş olduğumuz ücreti de yakarak ve gerekirse jandarma çağırarak bebekli bir aileyi otelden atacaklarını söylediler. Ancak küçük bebeğimizin hatrına sabaha kadar kalabilmemiz için izin verdiler çok anlayışlılar. Bırakın 5 yıldızı 3 yıldız bile fazla kesinlikle tekrar tercih etmem.
Melih Bozkurt
13.07.2023
The Green Park Kartepe Resort & Spa
Otelin tek iyi yanı kayak pistine yakın olması. Bunuda zaten oda fiyatlarına yansıtmış. (Buna rağmen skipas otel müşterisine de ücretli olması can sıkıcı)Restoranda temiz tabak çanak bulabilirseniz şanslısınız.Otelin hamamına girmeniz bile ücretli.Yemeklerde sadece 1 tane soft içecek ücretsiz sonraki içecekleriniz ekstra ücrete tabi.Odamızda duş yapmak bile problemdi. Siz açtıkça o kapanıyor. Üstünden fışkıran sular tüm banyoya dağılıyordu.Sadece daha çok para kazanmak üzerine hesap yapılan otel.Anadoludaki kayak otellerinin değerini bilmek lazım.Otel skipas ve hamam için ayrı işletme dese bile bir oda için aldıkları o kadar çok parayı hangi hizmet için alıyorlar acaba.Maalesef sıfır yıldız olmadığından 1 yıldız verdim.