Eflani Park Candaroğulları, Park Ortakçı Göleti, 78100 Koltucak/Eflani/Karabük

mustafa temli
23.10.2023
Eflani Park
Göl manzarası mükemmel ancak. Piknik alanları sınırlı, araba park yeri piknik alanına uzak, ayrıca mescit ve wc de yetersiz. İnsanların genel olarak piknik için tercih ettiği yere mescit ve wc uzak kalıyor. Wc ler park alanının giriş kısmında Gölün diğer yakasına da wc yapılmalı
Fatma Aral
10.10.2023
Eflani Park
Giriş ücreti var 30 TL . Restaurant var çalışanları güler yüzlü. Temiz bir yer .ama fiyatları yüksek. Kano ile gezmek yarım saati 60 TL
HASAN DÖRTTEPE
14.09.2023
Eflani Park
Muhteşem doğa ve güzellik görülmeye değer, balık avlarken ailece piknik yapabileceğiniz haftasonunu değerlendirebileceğiniz bir yer.
Sinan Aydin
15.08.2023
Eflani Park
Safranbolu'ya geldiğimizde burayi da gezilecekler listesine eklemiştim. Gerçekten doğa harikası. Gelme niyeti olanlar için giriş 30 TL, deniz bisikleti 30 dk için 60 TL değermi bence değer. Yine de siz bilirsiniz.
Erhan Karakaya
31.07.2023
Eflani Park
Hala düzenlemeler devam etmekte olan, göl kenarındaki hem piknik alanı hem kafesi bulunan güzel bir mekan olmuş. Bolca fotoğraf çektik ve manzaraya doyduk. Ayrıca serpme kahvaltı da güzeldi. İlgi alakadan memnun kaldık. Kafede wifi mevcut, onun dışında telefon çekmiyordu maalesef..
enes Aldemir
28.07.2023
Eflani Park
Memleketimin her köşesi güzel. Yeterki çevreyi kirletmiyelim. Giriş ücretli. 30 tl. Biraz daha uygun tutulabilirdi. Ama gölet çevresinde sık şekilde çeşmeler olması, oturakların bulunması, büyük çöp kovalarının olması verilen paraya değiyor hissi uyandırıyor. Giderken mangal veya semaver yapılacaksa yanınızda odun getirilmesi isabet olur. Biz o hataya düştük. Çevreden topladık.
Samet çamlıca
Eflani Park
İçeri girdiğimde kimse yoktu parayı verecek kimseyi bulamadık çıkışta veririz diye girdik işletme sahibi park ettikten 10 dk sonra arkamıza gelip haraç keser gibi arabayı çekip bizden para istiyor haklı olarak isteyebilir ama deme şekli vardır bütün tadımızı kaçırdı çıktık gittik ilk insan olmayı sonrasında işletme işletmeyi öğrenin terbiyesizlik üst seviye !!!
İbrahim Bilgin
Eflani Park
Giriş ücreti 50 TL.Sivrisineklerden 30 dakika kalabildik.Hizmet yok.Kötü bir deneyim oldu.
Murat YILDIRIM
50tl giriş ücreti var Masalar yetersiz temizlik yok wc de sabun bile yok
Sevgi Bilgiç
15.07.2023
Eflani Park
Kesinlikle görülmeye değer bir yer,yolu güzel ,kafa dinlemek için kesinlikle tavsiye ederim.Giriş ücreti 20 tl.Etraf temiz.Göl manzarası muhteşem.