The Roof ADA Kamelya Sokak Büyükada, 34970 Adalar/İstanbul

Umay Cakova
01.10.2023
The Roof ADA
Maalesef çok büyük heveslerle gidip çok da mutlu ayrılmadık. Harun Bey çok ilgili denmişti ancak işten çıkmış kendisi. Havlu problemi inanılmaz kötüydü, ayrı zamanlarda 4-5 kişiden istedik ancak havlu yok dendi. 14.00da oda girişi olmasına rağmen odamız ancak 16.00da hazırlanmıştı. Banyolarda eski müşterilerden kalan saçlar bulduk. Maalesef çok üzüldük çünkü yeni işletme olmasına rağmen (bu sebepten tercih ettik temizdir diye) çok büyük eksikleri var. Sabah garson olarak çalışan kişiler öğlen resepsiyonda duruyor. Eleman eksikleri de tamamlanmalı.. Belki daha sonrasında tekrar değerlendirilebilir ancak bu eksiklerle üzülerek belirtmek isterim ki tekrar gideceğim meçhul..
Özgür Yamanlar
12.09.2023
The Roof ADA
Otel rezervasyonu yaparken bizimle ilgilenen Harun bey ile otele girer girmez tanışmak için havuz kenarında canla başla çalışan bir beyfendiye sorduk. Harun beye nasıl ulaşabiliriz kendisine teşekkür etmek istiyoruz, çünkü odanın temizliği, personelin güler yüzü daha ilk dakikalardan sizi gerçekten özel hissettiriyordu. Üstüne üstük bizim sorduğumuz o canla başla çalışan kişi Harun beyin ta kendisiymiş. Mükemmel bir işletme, harika bir manzara ve müthiş bir kahvaltı arayan tüm tatilcilere canı gönülden öneriyorum.
sokak oyunları
08.09.2023
The Roof ADA
Çok fazla sinek vardı çok fazla koku vardı deniz ve havuz çok kirliydi
NilgunT
17.08.2023
The Roof ADA
Maalesef deniz temiz degil, yuzeyde yuzen yosunlar ve copler var. bir de sezlonglar ustuste gibi asiri yanyana bitisik dizilmis iki sezlong yanindan gecilmiyor. Bu kadar bitisik nizam sezlong dizimi dogru degil bence.Kokteyller 350-390tl. Sise sarap 1.400tl denildi.
Erkan Taskin
05.08.2023
The Roof ADA
Bayramın dördüncü günü giriş yaptım 2 gece kaldık. Manzara odalar ve hizmet mükemmeldi. Yeni açılan bir işletme olmasına rağmen hizmette küçük aksaklıklar oldu, ama görmezden geldik. Genel olarak çok başarılı hizmet aldık eski halini bilen biri olarak istanbul da bulabileceğiniz mükemmel bir tatil köyü.
Onur ÖZTOPRAK
31.07.2023
The Roof ADA
Yeni açılmış bir işletme olmasından kaynaklı eskileri olması mümkün olabilirdi ancak o kadar çok fazla sorun ile karşılaştım ki gitmeden her şeyinizi onaylatıp gidin.Kaldığımız oda da internet yok.Oda içerisin de resepsiyon için telefon bulunmuyor.Oda terliği maalesef yoktu.Kahve setupları yoktu.Tekne ile yanaştığımız da otele elimizde çantalarda dik bayır yürüyerek çıktık asansör arızalıydı.Instagram postlarında luxury konsept havası ile gittiğimiz de bu eksikler ile karşılaştık.İşletme sahipleri ve Çalışanların güler yüzlülüğü çözüm odaklı olmaları en büyük artı buydu.
Gozde Okumus
The Roof ADA
Dün arkadaşlarımla buranın plajını kullandık ve çok memnun kaldık. Buraya ulaşımın nasıl olduğunu da belirteyim. Büyük adaya geldikten sonra saatte bir ucretsiz tekneler kalkiyor koylara. Prenses koyuna gidene binerek plaja rahatlıkla ulaşabilirsiniz.Çalışanlar sürekli denizi temizliyor. Şezlonglar, şemsiyeler kaliteli. Çalışanlar hep güler yüzlü. Müşteri profili düzgün. Yemekleri de cok lezzetli. Ayrica yiyecek icecek fiyatlari adadaki kafelerden cok daha makul. Ozetle herkese tavsiye edebilecegimiz çok güzel bir deneyim sağlamış oldu the roof bizim için.
Ahmet Sevil
The Roof ADA
Her şeyden çok memnun kaldık, beklediğimden fazlası çıktı. Çalışanlar olsun Harun Bey olsun çok ilgililer sahil temiz ve boş beleş insanları almıyorlar. Denizin üstünden dibine kadar çektikleri filelerle pislikler deniz anaları yüzdüğümüz kısıma giremiyorlar
Yasin Albayrak
10.07.2023
The Roof ADA
Hiç bir şeyden memnun kalmadım söylenen durumların hiç biri gerçekleşmedi aklı olan buraya gelmez. Plaja götüren kalıp kaptan sözde yardımcı olmaya çalışıyor ama yaptığı sadece lafta. Tekneye binerken insanları çeksin diye koymuşlar ama boşuna. AKLI OLAN PLAJA GİTMEZ.