Köfteci Yusuf Kayalar Mahallesi Menderes Bulvarı No:185 D:t, 20030 Merkezefendi

hasan caska
02.10.2023
Köfteci Yusuf
Denizli’de kavaltı yaptık,kahvaltı tabağı mükemmel idi. Atmosfer çok iyi değildi. Yan masa çorba istedi,içinden istenmeyen bir şeyler çıktı. Biz siparişimizi verdik,bekliyoruz zannediyorum ki tabak hazırlanıyor sonra farketki bizim siparişler unutulmuş.
Tıkır Pide
22.09.2023
Köfteci Yusuf
Ürünler güzel servis çok zayıf eksik eleman. Geç geliyor lezzeti güzel 3.gelişim
Görkem Öz
11.09.2023
Köfteci Yusuf
Mümkün olsa eksi puan verirdim. Ailecek güzel bir akşam geçirelim, dışarıda keyiflice yemek yiyelim diye gelmiştik. 200 grlık köfte söyledik, köftelerim çiğ geldi. İki defa tekrar pişirilsin diye geri göndermeme rağmen üçüncü gelişinde de çiğ olarak geri geldi. Üstelik geldiğinde hiç yeniden pişmiş gibi değildi, soğumuştu köfteler. O kadar para veriyoruz, alınan karşılık bu mu gerçekten? Yazık, rezalet. Daha öncesinde de İzmir'deki bir şubenizde yediğim köftelerde aynı şeyi yaşamıştım, demek ki tek bir şubenizle sınırlı değilmiş bu durum. Umarım müşterilerinize çiğ et yedirmeyi bırakırsınız, aksi takdirde kendim bir daha restoranınıza gelmeyi düşünmediğim gibi çevremin ve onların çevrelerinin de gelmemesi için herkese yaşadığım talihsiz deneyimleri aktarmaktan çekinmeyeceğim. Tıpkı işletmenizin müşterilerin önüne çiğ köfteleri defalarca getirmekten çekinmediği gibi.
Hasan Tasci
12.08.2023
Köfteci Yusuf
Ekmekleri çok kızarmış ve kuruSalatanın içinde gelen turşunun sapı bile üstünde üstelik çok beklettiler ..Sadece lezzeti güzeldi hizmet sıfır ..!
Özkan Bosun
06.08.2023
Köfteci Yusuf
Servis kalitesi çok kötü. Menüdeki ürünleri tek tek rica ederek gelmesini sağlıyorsunuz
Denizli Turkey
04.08.2023
Köfteci Yusuf
Burada başlıkta çıkan fotoğraf hatalı çok fazla hatalı fotoğraf var onun bi silinmesi gerekli. Fındıklı tahinli dondurmalı ekmek kadayıfı bambaşka sadece yazın değil her mevsim olmalı sırf onu yemek için bile gidilir.
Mustafa Kahraman
Köfteci Yusuf
Tamam yiyecek güzelde personel az bakan yok nerdeyse. Geldik siparişi alan olmadı gittik napalım
henna elisa hijab fashion inventor
Köfteci Yusuf
Restorana oturur oturmaz yemekler gelmeden hesap istediler şaka gibi kasaya gidince önümüzde 10 kişi bekliyor. Geri döndüğümüzde yemekler buz gibi. 2 gündür aynı muameleyi görüyoruz. Kasa yı kapatamazlarmış. Böyle saçmalık olamaz. Kalite çok bozulmuş içerde müşteri çok olsa neyse verdiğim siparişi 3kez vermek durumunda kalıyoruz.