Mavi Kahve Adrasan Mh, Sahil Cad No:170, 07350 Kumluca/Antalya

Şerife Açıkgöz
01.10.2023
Mavi Kahve
Gerçekten cok büyük porsiyonlu kremali mantarli tavuklari harikaydı. Ev yapımı turşuları ve taze sıkım narsuyu da kesinlikle deneyin. Cok ilgili, sıcak ve hayvansever biryer. Eski şarkılar eşliğinde cok huzurlu bir yemek yedik.
Kemal Aksoy
17.09.2023
Mavi Kahve
İşletme yeri fiyatlar pahalı kullanılan malzemeler çok kalitesiz ve özensiz hizmet çalışanlar çok kaba. İş yeri içerisinde sigara içiliyor maske kesinlikle kullanılmıyor hiçbir covit tedbiri alınmamış. Kalitesiz ve pahalı bir yer kesinlikle gitmeyin.Not. Kesinlikle bir işletme sahibi değilim sadece müşteri olarak gittim ve başka birilerine yol göstermesi amacıyla yazılmıştır hiçbir artniyet yoktur tamamen gerçekleri yansıtmaktadır
sinan küçük
29.08.2023
Mavi Kahve
Kahvaltı ile ilgili yorumlara bakıp kahvaltıya geldik. Saat 10:00 da kahvaltı yok 11:00 de açıyoruz dediler.Lokasyon iyi, personel ilk izlenimim için iyi, ama kahvaltı hizmeti alamadığımız için iki yıldız.
sevil aslan
24.08.2023
Mavi Kahve
Muhteşem lezzetler güler yüzlerle birleşince çok sıcak ve keyifli bir mekan ortaya çıkıyor. Tavsiye ederim. Yolu adrasana düşen olursa mutlaka ziyaret etmeli.
Ceyhun TOKUÇ
09.08.2023
Mavi Kahve
Latte istememiz üzerine sıcak mı diye sorulduktan sonra soğuk olmasını istedik, Latte’nin menü fiyatı 20 TL idi. 2 normal birde küçük çocuğumuzun isteği üzerine küçük bardakta getirebilir misiniz diye sorduk tamam dediler. Siparişler geldiğinde küçük oğlumuz için istediğimiz diğerlerinin yarısı kadardı. Buraya kadar her şey normaldi, asıl sorun hesap ödemede çıktı, hesap ödemek için 13 ve 7 yaşlarındaki çocuklarımızı gönderdik. 1 sade soda 2,5 latteye 85 TL hesap ödeyip gelince eşim karışıklık olduğunu düşünerek sormak için gittiğinde Soğuk Latte diye bir şey olmadığını, içtiğimizin soğuk kahve olduğunu belirttiler, eşim yarım bardak için de mi tam parası alınıyor diye sorunca, kötü bir tavırla lütfedermiş gibi “tamam önemli değil ya vereyim” demesi üzerine eşim de haklı olarak almadan çıktı tabi. Bir önceki akşam yanındaki Merhaba Bungalov Restaurantta gösterilen ilgiyi burada da deneyimlenebilecek miyiz diye gittik ama olmadı. Keşke menü fiyatı 25 TL olan ve sipariş etmeden bize içirilen “soğuk kahve”nin tadı hoşumuza gitseydi de hiç olmazsa tadı güzeldi diyebilseydik.
Baris Cavunt
30.07.2023
Mavi Kahve
Bu kadar sevecen ve yardımsever insanlar olduğu için şanslıyız. Kamp yapmaya gittiğimizde o kadar yardımcı oldular ki, her konuda. Gerçekten yemeği, lezzeti, fiyatı boşverin. Böylesine iyi insanlar oldukları için bile gidilir ve limonata el yapımı ve nefis bir tada sahip. Denemenizi öneririm.
Feyza Uyanik
Mavi Kahve
estetik.bi mekan ilgili hos insanlar. cayi guzeldi. serpme kahvaltisi kisi basi 30 tl. kucuk tatli lezzetli ekmeklerle sunuyolar kahvaltiyi. fakat cesit ve miktar cok az. doymadan kalktim. fiyatina degmez.
GÖRKEM PARILDAYAN
Mavi Kahve
Adrasan da tamamıyla ev yapımı yemekleri ile harika güler yüzlü bir aile işletmesi.Mantısını yemeden gitmeyin. Köfte ve tavukta harika. Çaylarıda tavşan kanı.Böyle mekanlar kalmadı derdim ama gerçekten var
İbrahim
Mavi Kahve
Adrasan’a adım attığımızda tanıştık Mavi Kahve ile.Dondurmaları karşıladı ilk bizi özellikle hindistan cevizli dondurmasını mutlaka yiyin.Sonra akşam oldu yemek için gittik köfte ve kremalı mantarlı tavuk aldık.Bu kadar lezzetli olur.Ertesi gün oldu yine gittik kaptık dondurmaları.Akşam da tekrardan tercihimiz tavuk yemeklerindendi ve köri soslu tavuk çok iyiydi.Kısacası mekan aramaya gerek yok adresiniz Mavi Kahve olsun.Sıcacık karşılama güleryüz ve lezzetli herşey!2 günlük müdaviminiz!Adrasan’daki tek lezzetli kapımız!
St Ticaret St Ticaret
Mavi Kahve
1 hafta boyunca her gün kahvaltıya geldik işgi alaka çok iyi memnun kaldık. Tavsiyedir