İkram Turizm Akşemseddin Mh, Emir Buhari Sk. No:1 D:2, 34080 Fatih/İstanbul

Gökçen Palabıyık
18.10.2023
İkram Turizm
27 Nisan da umreye gittik.Öncelikle Hocamız Eyüp Bey e ilgisinden dolayı ve diğer hocalarımızdan Ramazan Hoca ya çok teşekkür ederiz. Bizlere oraları anlatırken yaşayarak, hissederek,hissettirerek anlattılar,Allah onlardan razı olsun.Soranlara önerir miyim? Kesinlikle EVET...tesekkur ederiz İkram Turizm...
Beyza Karaca
22.09.2023
İkram Turizm
Babamı bu turizme güvenip umreye yolladık fakat hiç memnun kalmadık oraya gittiklerinde hocaları hiç ilgilenmemiş kendi hallerine bırakmış hiçbir bilgi vermemiş yanındaki oda arkadaşı olmasa acemi olduğu için tek başına babam hiçbir şey yapamazdı o yüzden bence bu turizmi tercih etmeyin.
Yasin Tumac
30.08.2023
İkram Turizm
22 nisan umre ciler denim başta ikram ve ekrem turizme çok teşekkürler ediyorum. firma olarak söylenen herşey fazlasıyla yapıldı. grup hocamız KEMAL KANDEMİR müthiş bir insan bilgisi ilgisi.alakası. yönetmesi. hitap ı . bizi hiçbir zaman yanlız bırakmadı her konuda. allah ondan razı olsun her konuda canı gönülden yardımcı oluyor. allah a emanet olun. rabbim böyle hocalarımızın sayısını arttırsın inşallah
Faruk Serdan
26.08.2023
İkram Turizm
Kaldiğımız otel cok iyiydi 5 yıldızlı hizmet konusunda hicbir sıkıntı yaşamadık lakin hocamıza ayrı parantez açmak istiyorum Kemal Kandemir hocamızdan ALLAH razı olsun engin bilgisi hitabeti sıcak kanlılığı ibadet konusunda bize hic bir şeyi eksik etmedi hatta bize hediyeleri oldu maddi değeri ölçülemez. Kendisinden ve fimardan ALLAH razı olsun..
Emine Seki
24.08.2023
İkram Turizm
Ali Eymen turizimden çok memnun kaldık ayrıca Fendiye hocama çok teşekkür ediyorum çok ilgiliydi çok memnun kaldık herşeyiyle mükemmeldi çok teşekkür ederiz ❤️
Arzu Ferah
23.08.2023
İkram Turizm
22 Nisan tarihli umrenizde bulundum Biz çok memnun kaldık memnuniyetimizin olmasında Değerli hocamız Kemal Kandemir'in katkısı çoktur oranın en kıymetli hocalarındandır bize orada Hem hocalık yaptı hem babalık yaptı Allah razı olsun kendisinden
Fatmanur Akyüz
İkram Turizm
Sizin acenteniz ile gittiğim umreden dün gece sabaha karşı döndüm .dönüşte medinede otelden 4 te apar topar cıkarıldık 21:45 ucagı için . Havalimanına gittiğimizde erken oldugu gerekçesi ile içeri alınmadık. Ama siz bizi orda bırakıp gittiniz.Daha sonra ucagımızın 24:00 te oldugunu öğrendik saatlerce ayakta bekledik muhattap bulamadık çoluk çocuk perişan olduk. Sırf bizi erken otelden cıkarmak için havalimanına erkenden götürüp bıraktınız gece yarısı ucagını aksam 21:45 te diyerek yalan söylediniz. Umre esnasında basımıza hoca diye yolculardan birini hoca diye diktiniz. Hakkımı helal etmiyorum. kesinlikle tavsiye ermiyorum. Daha anlatmadigim bir suru sikintida yasadik
Hüseyin Akgün
İkram Turizm
Kudüs bağlantılı Nisan -Mayıs dönemi Umre gezisine katıldım, şahsen ben memnunum,firma yetkilileri ve görevli hocalar ilgileri fena değildi.sadece Medine'de ki otel sıkıntılı idi zaten orada da iki gece kaldık ama Mekke ve Kudüsteki oteller mükemmeldi.temizlik ve yemek bakımından.
Elif Bayat
İkram Turizm
27 nisan umre turuyla gittik biz memnun kaldık her şeyden Hocamız Eyüp Aydemir ve tüm diğer hocalardan Ramazan Kutlu Hoca. Hepsinden Allah razı olsun. Bir sıkıntı yaşamadık. Otellerimiz de güzeldi. İnşallah tekrar nasip olur...
bulent ferah
İkram Turizm
Değerli Ekrem Tuizm çalışanlarına ve özellikle Ümre seyahatimiz boyunca bizi bir an olsun yalnız bırakmayan emeği ve bilgisi ile bizleri aydınlatan Kemal Kandemir hocama çok teşekkür ederim.Sayenizde Ümre ziyaretimizi güzel bir şekilde gerçekleştirdik.Allah yar ve yardımcınız olsun.En içten saygılarımla.