Zekice Balık Erikli, 75.Yıl Mh, Kaplangazi Cd No:106/1, 16300 Yıldırım/Bursa

Soner Duman
15.10.2023
Zekice Balık
Zekice balıkta'ki, muhteşem balik lezzetin yanında Adnan beyinde ilgisi ve sunumu ile her şey harikaydı. Ailenizle gönül rahatligiyla gidebileceginiz hijyen kurallarina özen gösteren güler yüzlü ve ilgili personeli ile zarif bir mekan. Teşekkürler zekice balık Teşekkürler Adnan bey.
Ramazan Gönül
10.10.2023
Zekice Balık
Çok çok iyi olmuş acilisinda bile bulundugumuz zekice balik ilk baslarda cok iyiydi sonradan üzüldük mesela En son geldiğimde personel kaynaklı olarak artık bu mekana gelmek için yol yapmaya gerek yok yol üstü olursa ugranabilir diyordum ama artık personel gayet kibar ve işlerini gönülden yaptıkları gayet belirgin kişiler çok memnun kaldım tekrar zekice balık uğrak mekanımız olabilir tavsiye edilir
Burhan Gökatlı
01.10.2023
Zekice Balık
Bu ikinci gidişim, oğlumla birlikte gittik.Tek kelimeyle “harika” bir lezzet. İçkisiz olduğu için tercih ettiğimiz bir balıkçı. Kibar, gerektiği kadar ilgili personel…Izgara balığa ilaveten güveçte cızırdayan karides… bir sonraki ziyafeti sabırsızlıkla bekliyorum.
nadir süleymanoğlu
30.09.2023
Zekice Balık
Bugün yeni açılan görükle şubesine gittik. Güler yüz, ikramlar, lezzet ve titizlik harikaydı. Adnan bey ve diğer tüm çalışanlar işini çok güler yüzle ve ilgili yapıyordu. Çok memnun kaldık. Fiyatlar gayet uygundu. Bundan sonraki favori restoranlarımızdan biri oldu. Şiddetle tavsiye ediyoruz :)
Esra aydin
04.09.2023
Zekice Balık
Gerçekten çok severek gidiyoruz bnm kızım balik çok sever ve yemesi gerekiyor saglikli :)ve oradaki tüm personel çok içten özelikle orda bir bayan var çok şeker anlayışlı bayıldım hizmet güler yüz tazelik
Erkan Carpediem
27.08.2023
Zekice Balık
Deniz çuprası büyük boy yedik 300 TL.(iki kişi)Gayet güzel pişmişti sunum gayet keyifliydi.Balık çorbası ikram ediyorlar ve tadı harikaydı.Helva ,Salata ve su ile birlikte 365 TL hesap ödedik Kasım 2022.Herkese tavsiye ederim.Çok memnun kaldık.Mekanın dekorasyonuda iyiydi.
selçuk aylak
22.08.2023
Zekice Balık
Ben balık sevmeyen biri olarak gittiğim mekanda balık yedim balığı bu kadar lezetli ve taze sunan tek yersiniz talye hanıma zeki beye çok teşekkür ederiz ellerinize kollarınıza sağlık
Kamuran Gülcan Güler
Zekice Balık
balık çorbası, salata, kalamar tava, hamsi tava ve dil balığı söyledik. hepsi birbirinden lezzetliydi. fiyat olarak biraz yüksek. personel ilgili ve mekan temiz. tekrar gitmek isteriz. tek olumsuz tarafı oyun alanındaki çocukların aşırı derecede gürültü yapması. bu sebeple bir an önce yemeğimizi bitirip oradan çıkmak istedik, çay için bile kafamız kalmadı.
Göktuğ Benli
Zekice Balık
Annemin sürekli gittiği, benim de Bursa’ya ziyarete geldiğimde beraber sıkça gittiğimiz bir mekan. Abartısız söylüyorum bu işte çok iyiler ;) Her çalışan çok özverili ancak Taliye Hanım’ın etkili dokunuşları ve iletişimi kesinlikle mekana değer katıyor. Emeğinize sağlık :)Öncelikle kapıdan girmenizle başlayan çok güzel bir karşılama var, bu karşılama güleryüz ve ilgiyle sipariş-serviste de devam ediyor. Ayrılırken de mutlaka yemek deneyimi konusunda görüş alınıyor ve öyle uğurlanıyorsunuz. Çalışanların ilgisi, iletişimi üst düzeyde. Genelde Adnan Bey ilgilendiği için ona da ayrıca teşekkür ediyorum.Her şeyden önce, bir balık lokantasına giriyorsunuz ve içeride balık kokusu yok! Balık kokusunu sevmediğim için en tebrik ettiğim yanlarından bir yanı kesinlikle bu. Bir de her geldiğimde şaşırdığım bir şeyi eklemeden geçmek istemiyorum: Bembeyaz bir mekan nasıl bu kadar temiz olabilir? Vallahi bravo..Balık konusunda çok titizler, bizzat kendileri gidip seçiyor ve alıyorlarmış. Öncesinde ikramları olan Balık Çorbasını mutlaka deneyin. Yanlış bilmiyorsam 7 çeşit balık ve 7 çeşit baharat ile yapıyorlarmış. Her yediğim balık çok tazeydi. Mekanın önerilerine mutlaka kulak verin ve danışmadan balık yemeyin. Bizim tercihimiz genelde büyük balıklardan yana oluyor. Ve ızgara daha çok seviyoruz. En son Deniz Levreği ve Çipura yedik. Gayet güzel kızarmıştı. Salatalar her daim tazecik. Daha önce de Lüfer de denedik. En sonki ziyaretimizde de Bal Kabağı Tatlısı yedik. ŞİDDETLE AMA ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM! Yemekleri çekemedim, çünkü çok lezzetli görünüyorlardı :dGenelde daha erken gittiğimiz mekanı boş görüyordum ve her seferinde böyle bir mekan nasıl boş kalır derdim. Taa ki bu gidişimize kadar. Meğerse mekan hep doluymuş biz erken yiyormuşuz. Hak ettiği değeri görmesi de çok mutlu etti.Fiyat olarak da bu titizliğe ve tazeliğe göre gayet normal fiyatları var. 3 kişi, 2 büyük balık 3 salata ve 1 tatlıya 595₺ ödedik.Son olarak, çok güzel bir işletmesiniz <3 Keşke patlıcan herseyi yapmaya devam etseydiniz, tek ricam ve isteğim o olabilir :) Onun dışında bu bölgeye katma değeriniz için çok çok teşekkürler. Ellerinize, emeğinize sağlık..
Azize Keskintaş
13.07.2023
Zekice Balık
Görükle'ye yeni açılan şubesinde yedik. Yediğim en güzel ve taze balıklardan diyebilirim. Mudanya bizim için bitmiştir ☺️