YAVİLİOĞLU KONAĞI Rabiaana Mahallesi, Yenikapı Cd. No 156, 25080 Yakutiye/Erzurum

Rabiaana Mahallesi, Yenikapı Cd. No 156, 25080 Yakutiye/Erzurum

• Sahibi kadın olduğunu belirtiyor
  • Yalnızca nakit

Kbrydgduavcı Aydogdu
23.10.2023
YAVİLİOĞLU KONAĞI
Merkezde çifteminareli camii arkasında. Kahvaltı için tercih ettik. Servis biraz yavaştı. İster masa ister yer sofrası tercih edebilirsiniz. Kahvaltıda sıcak olarak su böreği patates kızartması menemen ve sucuklu yumurta geliyor. Kahvaltı için tercih edilebilir.
Hilal Bakar
12.10.2023
YAVİLİOĞLU KONAĞI
Tek kelimeyle harika.. Ortamın Erzurum a yakışır olması, hafiften naif türküler eşliğinde kahvaltımızı yaptık. Tavsiyem iç kısımda yer sedirleri olan bölüm. Çok rahat bir şekilde oturabiliyorsunuz. Serpme kahvaltısı genel olarak heryer ile aynı oran ve güzellikte idi. Çayınız bakır demlik ve ısıtıcı ile ikram ediliyor.(İki kişilik serpme kahvaltı 210 TL)
Aydın Akalın
29.08.2023
YAVİLİOĞLU KONAĞI
Lezzet güzel, çeşit fazla ancak gereksiz çeşitte var... porsiyonlar küçük, kırmızı renkli sosis !!! Masalar küçük, 2 kişilik menüde 3-4 er siyah ve yeşil zeytin var... sigara böreği kalem gibi ve beyaz renkli ve pişmemiş... sınırsız çay...1 kişi 50 ₺, ek servis 10 ₺
Elif Er
28.08.2023
YAVİLİOĞLU KONAĞI
Mekan kahvaltı hizmetine saat 10.00'da başlıyor. Konak merkezi bir yerde, Erzurum'u hiç bilmeyenler bile kolaylıkla bulabilir. Kahvaltısını beğendik. Günümüz şartlarına göre de oldukça uygun, uygun olmasına rağmen doyurucu, lezzetli. Kişi başı 65 lira ödedik. Ortam güzel, samimi, Erzurum'un tarihi yapısını yansıtıyor. Dükkan sahipleri oldukça kibar. Bir yıldızı mekanın soğuk olmasından dolayı kırdım. Gerçi sebebini açıkladılar, geçiş mevsimi olduğu için yaksak çok sıcak oluyor yakmasak kimi üşüyor dediler ki mantıklı geldi ama biz gerçekten çok üşüdük. Kışın giden üşümez. Erzurum'da nerede kahvaltı yapsak diye bizim gibi Googlede çok vakit harcamayın, bu mekan bulabileceğiniz en iyi mekanlardan biridir. Ne var kahvaltıda derseniz tam olarak fotoğraftakiler var + koca demlik de çay. Not: iç mekanda sigara içilmesine izin veriliyor, koku hassasiyeti olanlar sinmiş sigara kokusundan biraz rahatsız olabilir.
halil ibrahim taşdelen
09.08.2023
YAVİLİOĞLU KONAĞI
Ailecek gidip oturulabilecek keyifli vakit geçirilebilecek bir mekan muhakkak gidip çay için .
Ayşe Yazar
05.08.2023
YAVİLİOĞLU KONAĞI
Sıcak ,temiz bir mekan aile işletmesi kendileri yapıyorlar bazı ürünleri.kahvaltıda gerçekten doyuyorsunuz.servis çok hızlıydı fiyatı da gayet uygundu.normalde 10.00 da açılmalarına rağmen bizim için erken açmışlardı.teşekkürler.☺️
Osman Köse
YAVİLİOĞLU KONAĞI
Atmosfer olarak iyi gibi ruhu daraltan şarkılar hariç. Arkadaşlarla sakin tavla atılacak mekan
Okan Can
YAVİLİOĞLU KONAĞI
Erzurum'a iki günlüğüne tatile gelmiştik kahvaltısını okadar çok beğendik ki iki günde burda kahvaltı ettik kahvaltı hem uygun hemde çeşit olarak çok fazla herşey taze ve sıcak olarak servis ediliyor biz 4 kişi gittik çok doyduk kesinlikle tavsiye ediyorum
Sait Gülsoy
13.07.2023
YAVİLİOĞLU KONAĞI
Kahvaltı için tercih ettik, fiyat&performans olarak memnun kaldık ama bu doyduğumuz anlamına da gelmiyor, bol çeşit olduğu anlamına da gelmiyor malesef. 2 kişilik serpme kahvaltıo içeriğindeki yarım kişilik menemen porsiyonu lezzetliydi, keşke porsiyonu daha büyük olsaydı. Serviste tek kişi vardı, anladığım kadarıyla mutfağı da ufak zira tam 1 saat sıra bekledik. Kısacası ortalama bir yer, 90lar müzikleri eşliğinde vasat bir kahvaltı deneyimledik.