Ciğerci Niyazi Usta Mithat Paşa, Ortakapı Cd. No:9, 22020 Edirne Merkez/Edirne

emrah gürşen
18.09.2023
Ciğerci Niyazi Usta
Ciğere bayıldım harikaydı porsiyonu gayet büyük bir porsiyon ile rahat rahat doyabilirsiniz hatta abartmıyorum yarım porsiyon ile bile rahatlıkla doyarsiniz ciğer yanında acılı sos ve atom acı biber veriyorlar kurutulup kızartılmış, tatlı olarak Hayraboluyu denedim hepsini cok beğendim mekan olarak ambiyansi çok güzel içeri girince zaten ünlüler ile çekilmiş birçok resim olduğunu gordugunuzde gerçekten ünlü bir yer olduğunu anlıyorsunuz tek sorun tuvalet kadın erkek bir kalabalık olduğu için beklemek zorunda kaldım yemek sonrası çay ikramını sürekli yeniliyorlar güzel hoşuma giden birsey çayları gayet güzeldi genel olarak çok beğendim tavsiye ederim
Yasin Özkan
30.08.2023
Ciğerci Niyazi Usta
Öncelikle meşhur olmayı hak ediyor.Mezeler güzeldi. Acı biber mezesi çok güzeldi. Turşu havası var. Diğer mezeleri de güzeldi.Ciğerini çok beğendim. Boğazda kuru his bırakmıyor. Bu yüzden çok memnun kaldım. Vermiş oldukları kase yoğurt ise mükemmel. Ciğer ile harika oluyor. Ciğer az gibi gözükse de kesinlikle doyuruyor.Arkadaşım köfte yedi. O da çok memnun kaldı. Köftenin içi çiğ gibi gözüküyordu ama arkadaşım çiğ olmadığını söyledi. Köfteyi de tavsiye ederim.En son Hayrabolu tatlısı yedik. Buranın yöresel yiyeceğiymiş. Kemalpaşa tatlısının büyük haliydi. Şerbetli tatlılarla pek aram olmasa da yiyebildim.Tek şikayetim çay yokmuş. Çaysız Türk’ün kafası yerine gelmez. Çay şart işletme sahibi!
Ersin Kutlu
22.08.2023
Ciğerci Niyazi Usta
Edirne çarşısı içerisinde otantik bir mekan. Resmi ve dini tatillerde giderseniz kuyrukta bekleme durumunuz mevcut. Ama sıra çabuk geliyor. Mekan atmosferi gayet yerinde, hizmet tabi içerisindeki telaşeden ve kalabalıktan biraz sıkıntılı olabiliyor. Ama ciğer lezzeti efsane. Ben double ciğer yedim, 2 porsiyon şeklinde. Oldukça lezzetliydi. Mide rahatsızlığı yaratmadı. Ortaya gelen kızarmış bibere dikkat edin. Şuursuzca yerseniz bir alev makinesine dönüşebilirsiniz.
cantürk Yeni
13.08.2023
Ciğerci Niyazi Usta
Edirnenin merkezine ulaşım çok rahat, merkeze yakın mahallelere aracınızı bırakabilirsiniz. Çarşının tamamını gezin. Enstrüman çalan, şarkı söyleyen dans eden çok eğlenceli insanlar göreceksiniz. Edirne'ye gelince Ciğerci Niyazi Usta'ya uğrayıp ciğer yemeden dönmeyin, yanında ikram edilen kuru acı biberler gerçekten acı ama yedikçe yediriyor. Ciğerden sonra tatlıların tadına bakmayı unutmayın. Tok ve memnun ayrılacağınız bir mekan..
Eren Uysal
27.07.2023
Ciğerci Niyazi Usta
Ciğer efsane biber harika acı ayda 1 istanbuldan gitmeye çalışıyoruz :)
Esen Tülüce
Ciğerci Niyazi Usta
Cigerden nefret eden ben gerçekten yiyebildim . Çok güzel farklı bir tat . İki ayran iki porsiyon ciğer 400 lira
Nebahat Bakar
Ciğerci Niyazi Usta
Edirne’ye gidip ciğer yemeden dönmek olmazdı, yorumlarına dayanarak gidip pişman olmadık. Hizmet lezzet fiyat olarak memnun kaldık. Temiz düzenli bir yerdi. Selimiyemizi,Edirne çarşı, tarihi tren garını da ziyareti unutmayın derim.
Tacettin Alacakoç
18.07.2023
Ciğerci Niyazi Usta
Baba ocağına her döndüğümde uyrak noktam. Zaten kaç usta kaldı, adam akıllı. Çocukluğumdan beri ciğeri Alipaşa orta kapıda yerim. Oranın atmosferi diğer mekanlarda benim için ne yazık ki yok. Herkese afiyet olsun. Acı sosu ve biber aynı annenin yaptıkları gibi. Muhteşem.
Yunus Aydın
11.07.2023
Ciğerci Niyazi Usta
Hakkını veriyor be. Bulgaristan’a giderken tavsiye üzerine gittim ve gerçekten çok beğendim. Zaten mekandaki ünlü fotolarından da gayet başarılı bir yer olduğu izlenimini veriyor. Ben hem köfte hem de ciğeri merak ettiğim için ikisini de denedim ve ikisini de beğendim. O yüzden size puanım tam:) sanırım yol üzerindeydi biraz ama öyleyse bile buna değer. Fiyatı da gayet iyidi bence. Hizmet ve servisi normal buldum ama kötü değildi. Pişman olunmayacak bir yer