Kiraz Apart Avşa, no:1, 16000, Saray Sk., 10940 Marmara/Balıkesir

İsmail Malatya
02.10.2023
Kiraz Apart
Avşa Adası'nda tatil yapmaya karar verdim. İnternetten kalacak yer aradım. Kiraz apart Adında bir yer uygun geldi. Hemen telefon ettim, yerimi ayırttım. Bostancı'dan İdo ile gittim. Yetkili olduğunu söyleyen Ümit Bey güler yüzle karşıladı. Bu sıcak karşılama bana huzur verdi. Odama çıktığımda mis gibi temizlik kokusuyla karşılaştım. Çarşaflar, nevresimler, banyo mutfak pırıl pırıl. Balkona çıktığımda kayısı ağacının salkımları karşısında şaşkına döndüm. Ümit Bey'Dilediğiniz kadar yiyebilirsiniz,' dedi. Ben de hakkını verdim, her balkona çıkışımda 5-6 tane kayısı yedim. Serin bir bahçesi var. Vişne ve dut ağaçları dolu dolu, yerlere sarkıyor adeta. Onlardan da doyana kadar yedim. Her gün çamaşır suyu ile tüm katlar temizleniyor. Bahçesi serin mi serin. Burada tatil yapmaya karar vermekte çok iyi yaptığımı her geçen gün daha da fark ettim. İşletmeci Ümit Bey'e verdiği kaliteli hizmetten ve her gördüğümde, 'Bir isteğiniz var mı?' diye sorduğu için çok ama çok teşekkür ediyorum. Her yıl gelmeyi planlıyorum. Tavsiye ederim.İsmail MALATYA
Koray Cosar
22.09.2023
Kiraz Apart
Duş almak için sıcak suyunuz yok ve müşteri ilişkileri eksik. Diğer konularda fena degiller.
Meltem Ağın
07.09.2023
Kiraz Apart
2016-2018 yıllarında iki defa konakladık. Ve çok memnun kaldığımız pansiyonlar arasında. Sinan bey ve ümit bey kadar ilgili bir işletme tanımıyorum :) güleryüzlü ve çok iyi insanlar. Odaları tertemiz. Ellerinden gelen tüm imkanları müşterilerine sunuyorlar. Avşaya 100 kerede gelsem burayı hiçbiryere değişmem ❤️
Çağatay Tabanlı
29.08.2023
Kiraz Apart
Odaların manzarası gayet iyiydi. İşletme sahipleri güleryüzlüydü. Hizmet kalitesi iyiydi. Kahvaltı hizmeti büyük bir artı.
Burak Bülbül
14.08.2023
Kiraz Apart
Teras katında kaldık . Sıcak su yoktu. Arayıp sorduğumuzda sıcak suyun fazla kullanıldığı için bittiği söylendi . 3 günlük tatilimizde sürekli buz gibi suyla duş almak zorunda kaldık. Ayrıca emin olmadığınız konularda insanlara suç atmayın.
Yeliz Yeni
Kiraz Apart
Geçen hafta 5 gün kaldım işletme sahibi kiraz teyze ve ailesi son derece alakadar ve odalar oldukça temiz
Emre Bitirmiş
Kiraz Apart
Ailecek geldiğimiz bu şirin otelde güzel insanlarla tanıştık. Başta işletmecisi Ümit bey olmak üzere, çalışan Halil beye her konuda güleryüzlü, yardımsever oluşları ve ilgi alakalarından dolayı çok teşekkür ederiz.Odalar tertemiz, çok güzel bahçesi ve bahçede mangal keyfi sunan bu otel Avşa adasındaki 2.evimiz..Herşey için teşekkürler.
Cigdem Tezguler
Kiraz Apart
Dün havalimanında bilet sırasında kısa bir sohbet ettik sahibi ile ve avşa kiraz pansiyon diye bahsetti. Oldum olası büyük otellerden haz etmem, çok şirin, samimi, temiz ve dinlendirici bir ortam sunulmuş tatil hedeflerim arasına kaydettim. Güzel bir sezon dilerim kiraz pansiyon ekibine.
Oya Ünal Sonbay
19.07.2023
Kiraz Apart
MerhabalarKiraz apart odalarının konforu ve müşteri memnuniyeti odakli hizmet verilmesi harika. Ayrıca pandemi sürecinde tereddüt ederek çıktığımız tatilimizde hijyenin en üst seviyede olması bizi çok mutlu etti. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Bulunduğu konum itibariyle sahil, restaurant ve eğlence yerlerinin yakın olmasıda kiraz apartin olumlu yönlerinden birisi. İçiniz rahat bir şekilde tatilinizi yapabilirsiniz.Işletmeci sevgili Ümit bey'e ayrıca çok teşekkür ediyoruz. Kendisi çokyardimsever ve tatilimizi güzelleştirmek adina herseyi yaptı. Eylül ayında görüşmek üzere sevgili kiraz apart.
Ergün Manafi
08.07.2023
Kiraz Apart
nezih ortam guleryuzlu personel temiz hijyenik ortam