Vuslat Turizm Hacı Bayram, Hükümet Cd. Hükümet Han No:14 No:8 D:13, 06050 Altındağ/Ankara

• PazarKapalı

Hacı Bayram, Hükümet Cd. Hükümet Han No:14 No:8 D:13, 06050 Altındağ/Ankara

• PazarKapalı

Berkay Ağca
19.10.2023
Vuslat Turizm
Babam ve annem yeni geldi ümreden havalimanında otele kadar otelden gezilere kadar herşey den çok memnun kalmışlar burada konuşulanların Aslı yok biz çok memnun ayrıldık tüm çalışanlara çok teşekkür ederiz Allah nasip ederse eşimle bende Şevval ümresine gideceğiz vuslat turizm tercihimiz olacak her zaman
FM'ci Murat
03.10.2023
Vuslat Turizm
İlk defa bu firmayla umre yapmak nasip oldu bir sıkıntı yasamadık çok şükür.Hizmetleriyle ve çalışanlarıyla herşeyi çok güzel yürütüyorlar.Bundan sonra tercihimiz hep Vuslat Turizm olacak.
Nuri Ahmet Aslantekin
23.09.2023
Vuslat Turizm
Yeni geldim tavsiye etmem, 10 gün kala otel değiştirdi otelde birsürü sıkıntı diğer hocalar gruplarını alıp gidiyor ortada kaldık. 5 taksit dediler tek çekmişler Mekke'de ödeme derdine düştük.
Emirhan Yüksel
30.08.2023
Vuslat Turizm
Çok rahat ve keyifli bir turdu. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Vediginiz paranın karşılığını sonuna kadar alıyorsunuz.Özellikle tur başkanı Ersin bey konuklarla çok ilgileniyor. Kendilerine çok teşekkür ederim.
Meltem Aytekin
25.08.2023
Vuslat Turizm
Umrenin 10. gününde otel değiştirme kararı alıyorlar sebebini bilmiyoruz sabah saat 10dan öğlen 3e kadar otel lobisinde beklettiler valizleri desen kamyonla diğer otele götürdüler hiç bi açıklama yok kesinlikle tavsiye etmiyorum. Rezillik çekmek istemiyorsanız uzak durun.
Sultan Erdoğan
23.08.2023
Vuslat Turizm
Yıllardır ailecek güvenle tercih ettiğimiz bir firma hac ümre ziyaretlerinde sürekli tercih ediyoruz herhangi bir olumsuz durumla karşı karşıya kalmadık ne konuşulduysa fazlasıyla memnun ayrılarak geldik yeni ümreden gelmiş biri olarak söylüyorum tutulan otel ve yemekleri gerek iç ve dış gezilerinden profesyonel hocaları ile kutsal topraklarda ibadetlerimizi gercekleştirdik başta Eşref bey ve Hakkı bey e daha sonrasında Cafer hocaya Alican hocaya ve Cahide hocaya ilgi ve alakaları için teşekkür ederim
Yunus Tasli
06.08.2023
Vuslat Turizm
Bence güzel bı turizm şirketi kimseden olumsuz bir yorum duymadım herkez iyi diyor tavsiye edilecek bir şirket ayrıca ERSİN GÖKMEN e çok teşekkür ediyorum
Dudu Mercan
Vuslat Turizm
Vuslat turizm ve Ersin bey e teşekkür etmem istiyorum bize mükemmel hizmet kalitesi ile çok keyifli bir seyahat deneyimi yaşattıkları için teşekkür ederim. Tam zamanında ve güvenli bir şehirler arası seyahat deneyimi yaşadık.
Mustafa Onen
Vuslat Turizm
Yıllardır ailecek yurt içi turlarda ve umrelerde tercih ettiğimiz bir şirket şuanda arkaşlarım Şevval umresindeler düzenledikleri maneviyat dolu yolculuklar için teşekkür ederiz
YASİN ALDAĞ
12.07.2023
Vuslat Turizm
Böyle bir rezillik yok ankaradan cıktığımızdan beri rezillik medinede bi otele gectik pislik içinde odalar rezalet yemekler kötü ve yemekanesine kadar pislik içinde sabah gittik akşama odalara zor gectik yaşlısı genci lobide rezil oldu mekkeye gectik bir haftamız kala oteli değiştirdiler ve kabeye uzak bir otele gectik sabah 10 dan beri otele anca gectik yine lobide rezillik cantalar kamyonla taşındı ve yırtılan kopan cantalar firmanın başında ilgili kimse yok gercekten rezalet kimseye tavsiye etmem bu vuslat turizm firmasını ibadet etmeye gelip günaha girmeyin