Side Umut Pide Side, İnönü Blv. no:26, 07600 Manavgat/Antalya

C. Cem Denk
21.10.2023
Side Umut Pide
Side’de Türk Lirası ile çalışan birkaç esnaftan birisi. (Ve kiralarını Euro ile ödüyorlar) Mekan temiz. Çalışanlar güleryüzlü. Çorba içtik, çok lezzetli. Öneriyorum. Euro ile ödeme yapılır mı kardeşim. Teşekkürler Umut Pide.
Uzay Pianosu
20.10.2023
Side Umut Pide
Öyle bir pide yapmışlardi ki pide demeye bin şahit bozuk etleri birleştirip bize verdiler sadece çorbalari güzeldi
Ukraynadan Tolik
20.10.2023
Side Umut Pide
Hayatımda 5.yıldıza layık bir yer bulamamıştım.Kardeşim servis diyorsan servis,tadını diyorsan begenmeyecegin bisey cikamaz,fiyat desen cok ucuz,temizlik desen tertemiz,guleryuz desen var,ikram desen var.Sideye gelip buraya gelmezsen kendini side de yemek yedim sanma.Guy f*king unbelievable amazing place.Super delicious,clean,fast,cheap,hospitality.I never gave anywhere 5 starts this is the first place finally.Thank you thank you thank you !
Seyit Karamel
10.10.2023
Side Umut Pide
Gayet başarılı yemekleri çok lezzetli güler yüzlü hizmet daha ne olsun ki sidede tek geçerim on numara mekan herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim ®️®️®️®️
Duygu Ceyhun
26.09.2023
Side Umut Pide
Bayram tatilinde 2 kez gittik. Ikinci gidişimizde çift meze istedik. Cunku 4 kisiye 2 minicik meze tabagi veriyorlar. Çok yetersiz. Biz de çift istedik. Calisanlardan biri isterseniz yine meze takviyesi yaparim. Yeter ki hem karniniz hem gözünüź doysun dedi gülerek. Böyle terbiyesiz bir işletmeye ilk kez rastliyoruz. Ukalalik, hadsizlik ne derseniz deyin adına. Çok sasirdik açikcasi. Birdaha gelmeyi düsünmuyoruz. Tavsiye de etmiyoruz.
Metin Elmacı
12.09.2023
Side Umut Pide
Güzel konumu olan yemekleri kaliteli ve tadında yapılan elemanları saygılı ve güler yüzlü....Adı umut bide diye geçen ama ben ÇORBACIM olarak bildiğim çok temiz bir mekan....tuvaletleri temiz evcil hayvan kabul eden hayvan sever olan bir restoran...Sidede yemek veya çorba içmek isteyen kişileri buraya gitmesini tavsiye ediyorum...Patronu olan umut beye de ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim....ÇORBACIM RESTORANI ŞİDDETLE GİDİP GÖRÜP YEMEK YEMENİZİ ÖNERİYORUM....sidede bulunduğum sürece burda yemeğimi yemeye giderim çünki yemeği yapan ustası dört dörtlük yemek hazırlıyor....
ELA'NIN GÜNCESİ
Side Umut Pide
Şu an hali hazırda tam 40 dakikadır çay bekliyoruz.Kaldı ki gelip kendileri sordular çay icermisiniz diye biz de size zahmet 2 bardak alabilir miyiz dedik.Ha bu ara da turist masalarına ilgi alaka 10 numara 5 yıldız.Maalesef yine bir turistik bölge ve yine aynı ücreti ödememize rağmen dışlanan biz.Daha da ne diyim ne yazıyım bilmiyorum
ceko
Side Umut Pide
Vasat fiyat abartılı çalışanlardan biri terbiyesiz.Biraz meze istedik gözün doysun diyecek kadar terbiyesizleşmiş
Akan Gök
Side Umut Pide
Kaliteli ve lezzetli. Tatil bölgesine göre de fiyatları makul seviyelerde...
Semih Kurtuluş
Side Umut Pide
Yolumuzun üzeri 2 arkadaş birer lahmacun lavaş yaptırıp yolda gömeriz diye daldık içeriye. Gerçek Antep lahmacunu yemeyeli uzun zaman olmuştu. Ustanın eline koluna sağlık.