Turyol İzmir Merkez Ofis Bostanlı Mh, 2014/1 Sk. Mavi Dünya Apt, No:6 D:16, 35590 Karşıyaka/İzmir

Bostanlı Mh, 2014/1 Sk. Mavi Dünya Apt, No:6 D:16, 35590 Karşıyaka/İzmir

şakir
22.10.2023
Turyol İzmir Merkez Ofis
Öncelikle şunu söylemem gerekiyor turyol deniz ulaşım hizmetleri SAN. İşletmeci ve yetkili müdürlerine Kadir inandı beyfendi diye bir çalışanınız hakkında eşim ile beraberlerim Bulgaristan vatandaşı bende de Bulgaristan oturum kartım var ve internet üzerinden bilet aldıktan sonra turyol acentesi ni aradık ve herhangi bir işlem yapılması gerekiyor mu diye sordu acentedeki arkadaşlar eşinizle beraber gelmeniz yeterli dediler ve bugün sabah turyol Çeşme veznesinden chek-in yaptırırken vezneden bilet kesen Kadir bey pasaport ve Bulgaristan kimlik kartımızı ve oturum kartımızı verdikten sonra yaklaşık yarım saat boyunca çözüm odaksız bir şekilde bizi mağdur etti burdan çalışanlarınıza birazcık müşteriye nasıl davranılacağı konusunda biraz eğitim verirseniz çok iyi olur hiçbir şekilde tavsiye etmiyorum ayrıca 09:00 da kalkması gereken vapurumuz 10:45 de çeşmeden kalktı ama ne hikmet ise sakızdan dönerken 18:00 da tam olarak kalktı çeşmedeki kalkış saatinde tam 1,5 saat mağduriyet yaşadık ve veznedekiler cabasıydı toplamda 1 saat sürüyor yolculuk yarım saate hiçbir şekilde gitmiyor tercih sizin ama kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmiyorum
Arda Karacan
03.10.2023
Turyol İzmir Merkez Ofis
İzmir Konak Karşıyaka arası kırçılıoğlu 4 gibi kırçılıoğlu 2 de çalıaşmali mete 2 gibi mete 3 te çalışmalı mefküre İstanbula gitmeli
beyza özkan
21.09.2023
Turyol İzmir Merkez Ofis
ASLA tavsiye etmediğim firma! Turyol’dan Sakız adası için feribot bileti almıştık fakat iki ülke arasındaki problemler nedeniyle vize başvurusunda bulunamadık. Firmayı aradığımızda bilet iptali yapamacaklarını, açığa aldıklarını söylediler. Sanki Sakız adasına kasım aralık ayında gitmemin bir anlamı varmış gibi. Ayrıca telefondaki hanımefendi de oldukça umursamaz bir tavırdaydı asla müşteriye yardımcı olur bir tavır sergilemiyorlar. Belli kurallar çerçevesinde bilet iptal hakkı tüketicinin en doğal hakkıdır bunu sağlamayan bir firmayı tavsiye etmemiz mümkün değildir! Eksi yıldız verebilecek olsam onu verirdim.
Ender Bora
18.09.2023
Turyol İzmir Merkez Ofis
Turyol ile Midilli adasına gittik. Dönüş tam bir rezaletti. Bilet satarlarken Yunanistan'ın kış saatine geçeceği ve dönüşün Türkiye saatine göre olacağı söylenmediği halde Türkiye saatine göre pazar günü saat 17:00' da dönüş yapılacak dendi apar topar feribota bindik. Ancak bir saat boyunca Feribotta bekletip yine 18:00'da hareket ettiler.
Cn Szn
31.07.2023
Turyol İzmir Merkez Ofis
saati saatine çalışan rahat konforlu güleryüzlü firma
Şükrü Özbek
Turyol İzmir Merkez Ofis
4 Eylül 2022 tarihli günübirlik Sakız Adası tur rehberimiz sayın Tuğçe Hanımın tura katılan personele yaklaşımı konuya hakimiyeti ve muhteşem enerjisi sebebiyle kendisine teşekkürlerimi sunuyorum.