Sultan Sofrası Camikebir, Park Blv. No:31, 38040 Melikgazi/Kayseri

• Pazartesi24 saat açık
  • Salı24 saat açık

Sultan Sofrası Camikebir, Park Blv. No:31, 38040 Melikgazi/Kayseri

Anasayfa | Kayseri Sultan Sofrası | Sultan Sofrası Geleneksel Türk mutfağının yemeklerini orijinal tariflerine göre hazırlanır.Her lezzet için gereken en kaliteli malzeme seçilir.Deneyimli personel,Hijyenik ortam,lezzet,sunum,profesyonel servis ve seçkin mekan anlayışından kesinlikle ödün verilmez.

Camikebir, Park Blv. No:31, 38040 Melikgazi/Kayseri

Dr. Seyma Yusra Soganda
19.09.2023
Sultan Sofrası
Şehirlerarası yolda Kayseri'ye uğradık ve yemek için burayı tercih ettik. Sabah 11 olmasına rağmen harika bir tepsi mantısı, yağlama ve kayseri tava yedik. Ustalarımızın eline sağlık. Şahane!(Biz 2 kişi 3 yemekten birer porsiyonu bölüştük.)
ümmühan tekin
22.08.2023
Sultan Sofrası
Biz klasik sulu mantı ve tepsi mantı sipariş ettik ve ikisine de o kadar bayıldık ki!! İkisine de masada tereyağı dökülüyor ve gerçekten çok lezzetli. Biz tereyağını seviyoruz o yüzden de çok beğenmiş olabiliriz. Başka mekanlarda daha salçalısını yedik o bize biraz ağır geldi mesela ama bu çok iyiydi. Sadece wclerinden 1 puan kırıyorum. Daha temiz ve özenli olabilirdi
Şule Kılınç
14.08.2023
Sultan Sofrası
Adana dan geldik. İftar menüsü aldık 240 TL biraz pahalı geldi ama çok lezzetli ydi tatlı hariç diğer herşey mükemmeldi. Özellikle Kayseri yağlaması ve tepsi mantıyi denedik çok memnun kaldık, yayla çorbası da muhteşemdi. Ayrıca hizmet çok hızlı, herşey bakır tabaklarda ve sıcak geldi, çok kibar ve çok güler yüzlü çalışanları vardı . İşletme sahibi umarım çalışanların yüzünü güldürecek maaş veriyordur çünkü çok hakediyorlar . Mutlu bir şekilde lokantadan ayrıldık. Hepinizin ellerine sağlık çok teşekkürler
Nurbanu TOPRAKÇI
14.08.2023
Sultan Sofrası
Sulu mantı ve yağlama tercih ettik. İkiside çok güzeldi. Çalışanlar çok ilgili ve kibardı. Fiyatlar normal. Gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz ☺️
Ahmet Yandik
05.08.2023
Sultan Sofrası
Şehrin merkezinde güzel bir restoran, menüde herşey var... Grubumla kanat ızgara yedik... Herkes çok memnun kaldı... Teşekkürler...
Yusuf AKINCI
27.07.2023
Sultan Sofrası
Yöresel yağlama ve tepsi mantı yedik bize göre çok güzeldi daha yüksek paralara kötü yemek yemişliğimiz var fiyatlar makul bu piyasada il dışından gelip yedim gidersem yine gitmeyi düşünüyorum tavsiye ederim herkese de
Asalet Durmuş
Sultan Sofrası
Kayseri'nin en meşhur yemekleri mantı ve yağlamayı tatmaya geldik. Servis kalitesi, temizliği ve hizmetine diyecek yok.Yemekler de meşhur olduğu kadar var.Bunun dışında mescidinin olması ve lavaboların temizliği takdire şayan.
Metehan Guven
Sultan Sofrası
Kaliteli lezzetli yemekler hızlı ve saygılı personel mutfaklarına kadar gördüm tertemiz hemde aşırı temiz helal olsun Allah bereketli bol kazançlar nasip etsinÖnerdiğim mekanlardam
Fyznr Tprk
Sultan Sofrası
Yemekleri güzel yorumlarını okuyup yolumuzu uzatıp şehiriçine girdik. Fakat bayramın son günü yani 23 Nisan günü kapalıydı. İnsanlar memleketine gelip yöresel yemek yiyemiyor bayramda. Saat şuan 12.10 ama Kayseri'de yağlama ya da mantı yiyecek yer açık değil. Kayseri bitmiş resmen.